در گروه «الف» تیم‌های والیبال شهرداری رضوانشهر و زیتون رودبار در یک دیدار حساس در سالن شهید محسنی رضوانشهر به دیدار یکدیگر رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه 3 ـ 1 به سود زیتون رودبار به پایان رسید تا رودباری‌ها صدرنشین این گروه در پایان دور رفت شوند.
کد خبر: ۱۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹ 14 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، هفته چهارم رقابت‌های لیگ والیبال گیلان «جام خزر» با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای مختلف گیلان برگزار شد. در هفته چهارم این مسابقات و در گروه «الف» تیم‌های والیبال شهرداری رضوانشهر و زیتون رودبار در یک دیدار حساس در سالن شهید محسنی رضوانشهر به دیدار یکدیگر رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه 3 ـ 1 به سود زیتون رودبار به پایان رسید تا رودباری‌ها صدرنشین این گروه در پایان دور رفت شوند.

در دیگر بازی گروه مذکور تیم‌های والیبال بازرگانی دریانورد آستارا و صلصال لیسار در سالن انقلاب آستارا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 3 ـ 1 به سود میهمان به پایان رسید و صلصال لیسار نخستین برد خود در لیگ والیبال گیلان را تجربه کرد و آستارایی‌ها همچنان بدون پیروزی باقی ماند.

در گروه «ب» ملوان جوان رشت در سالن تختی رشت میزبان تیم والیبال آریا لنگرود بود و در پایان با نتیجه 3 ـ 1 مغلوب مهمان خود شد تا آریا لنگرود با کسب چهارمین برد متوالی خود صدرنشینی خود را در این گروه در پایان دور رفت قطعی کند و ملوان جوان نیز همچنان در حسرت پیروزی باقی ماند.

در دیگر بازی گروه «ب» نیز در سالن 22 بهمن کوچصفهان تیم‌های والیبال شهرداری کوچصفهان و مردآویج سیاهکل به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در پایان با نتیجه 3 ـ 2 به سود شهرداری کوچصفهان به پایان رسید تا کوچصفهانی‌ها تنها میزبان پیروز هفته باشند.

در پایان هفته چهارم لیگ والیبال گیلان تیم‌های والیبال زیتون رودبار و آریا لنگرود به ترتیب در صدر گروه‌های «الف» و «ب» این رقابت‌ها قرار گرفتند و صدرنشینی خود در پایان دور رفت قطعی کردند. به گزارش فارس، هفته پنجم و پایانی دور رفت لیگ والیبال گیلان پنجشنبه آینده 28 اسفند ماه برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار