ادامه واکنش ها نسبت به تصمیم اخیر شورای شهر لنگرود در گفت و گو با یک منبع آگاه ؛
با رفتن گلباغی راه برای ترکیب هیئت رئیسه جدید بازتر شد و شاید در تنهاترین اقدام قابل قبول خود پس از دو سال سراغ یک شهردار شناسنامه دار و باسابقه رفتند که در همان بدو ورود برای شهردار جدید داستانی درست شد.
کد خبر: ۱۳۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 28 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
دوره چهارم شورای شهر لنگرود در حالی شروع به فعالیت کرد که مردم مسرور و شادمان از انتخاب خود و امیدوار به اینکه ترکیب دوره چهارم شورا بهترین ترکیب در بین تمامی ادوار گذشته شود.

به گزارش تابناک گیلان، مردم لنگرود اعضای شورای این شهر را متشکل از افراد تحصیل کرده و فرهنگی و با سابقه می دیدند و بدین جهت به آینده شهر خود که در بسیاری مواقع از القاب جنگ زده آن را خطاب می کردند امیدوار شده بودند.

پس از یک رفت و برگشت یک ساله و از بین رفتن زمان خدمت، در حالی که انتظار می رفت اعضای شورای شهر انتخابی دقیق و قابل قبول برای سمت شهرداری پس از هدر دادن زمان یک ساله برگزیند، در کمال تعجب و ناباوری به سراغ جوانی که نه تجربه و نه سابقه مدیریت آنچنانی در امور شهر را در کارنامه داشت، انتخاب کردند ؛ که پس گذر یک دوره یک ساله نیز علیه این شهردار جوان قیام و به عجیب و غریب ترین شکل ممکن وی را برکنار کردند!

به گزارش تابناک، پس از انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر در سال سوم و با برکناری غلامرضا منصفی در یک حرکت مهندسی شده چندی نگذشت که افشین گلباغی هم به سرنوشت آقای رئیس دچار شد و در یک شب کابوس وار و بدون داشتن حتی یک تذکر ، هم طرح سوال شد و هم استیضاح.

با رفتن گلباغی راه برای ترکیب هیئت رئیسه جدید بازتر شد و شاید در تنهاترین اقدام قابل قبول خود پس از دو سال سراغ یک شهردار شناسنامه دار و باسابقه رفتند که در همان بدو ورود برای شهردار جدید داستانی درست شد.

داستانی با هدف کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری در خانه و کاشانه شورای شهر!

در گزارش قبل که از همین رسانه به طور مفصل درباره افرادی که سر کار رفتن بستگان خود را حقی برای خود تلقی می کردند منتشر شد و گفته شد که چه کسانی و با چه رزومه ای ورود کردند.

در ادامه به همین اقدام جنجالی شورای شهر لنگرود ، یکی دیگر از منابع آگاه که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: مگر فرزند اصغر حجامی ، سیدعبدالله میر موسوی و داماد سروری چه فرقی با دیگر شهروندان لنگرودی دارند که شبانه روز مادرانشان غصه داشتن فرزند بیکار در خانه را می خورند؟

این منبع آگاه در ادامه با انتقاد شدید از تصمیم غیرقانونی شورای شهر گفت: هیچ وجاهت قانونی و شرعی این تصمیم ندارد و یک بدعت غیرقانونی و ظلم در حق مردم لنگرود است که مقابل آن باید ایستاد.

این منبع موثق از نامه اخیر استانداری به شورای شهر پرده برداشت و افزود: اخیرا نامه ای از استانداری به شورای شهر لنگرود ارسال شد که خواستار پاسخ آقایان در خصوص این اقدام غیرمنطقی شد.

همچنین این فرد از ارسال نامه و مکاتبه به وزارت کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با فشار افکار عمومی و تدبیر استاندار محترم،این تصمیم شورای شهر ملغی و این حرکت آقایان برای همیشه در ذهن مردم لنگرود خواهد ماند.

تابناک اضافه می کند که مدتی قبل افشین گلباغی شهردار سابق لنگرود در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: آقایان با مردم صادق باشند؛ اینکه می گویند فرزند ما کار آموز است یک طیفه است ؛ مگر می شود یک کارآموز همه کاره انبار شود!؟


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تابناکی از دل مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
تابناک عزیز که از مهندس کحالی حمایت می کنی اگر با استانداری هماهنگ کنید گزارشی هم با هماهنگی مهندس کحالی بنویسید از فامیل های اعضای شورای شهر لاهیجان که در زمان همین جناب مهندس کحالی جذب شهرداری شدند از داماد عباس شمس عضو شورای شهر تا دیگر فامیل های اعضا که بالغ بر هفتاد نفر جذب شدند و الان هم پشت میز نشین هستند اعضای شورای لاهیجان هم می توانند در گزارش شما باشند
ع س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
چرا پسر من سر کار نره؟ خدا ازشون گذره
سحرخیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
تابناک آخرش نفهمیدم طرف کی هستی.. ولی دمت گرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار