مدیر نمایشگاه تخصصی نرم‌افزار مکان برگزاری نمایشگاه را در محوطه پارک شهر فومن عنوان کرد و گفت: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی و آموزش و پرورش فومن در برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند.
کد خبر: ۱۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 13 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مدیر نمایشگاه تخصصی نرم افزار امروز اظهار کرد: این نمایشگاه 28 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین‌ماه 94 در فومن برپا و محصولات شرکت‌های معتبر در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

معین باقری‌نیا با بیان اینکه تاکنون 40 نمایشگاه نرم‌افزار در کشور برگزار شده است، گفت: نمایشگاه‌ها در شهرهای تهران، کرج، قزوین، رشت و لاهیجان برگزار شده بود.

وی قیمت عرضه محصولات نرم‌افزارهای موجود در نمایشگاه مذکور بین 5 تا 120 هزار تومان عنوان کرد و گفت: بازدیدکنندگان با دریافت بن خرید از نمایشگاه می‌توانند محصولات خود را با 60 درصد تخفیف خریداری کنند.

مدیر نمایشگاه تخصصی نرم‌افزار، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب و استثنایی برای علاقه‌مندان به نرم‌افزارهای روز و کاربردی دانست و گفت: نرم‌افزارهای عمومی جوان و خانواده، نرم‌افزارهای مهندسی و دانشگاهی، نرم‌افزارهای آموزش انواع زبان، نرم‌افزارهای دینی و مذهبی، نرم‌افزارهای کاربردی سیستم، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و بازی‌های روز و با کیفیت و مناسب با تمام سنین در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی مکان برگزاری نمایشگاه را در محوطه پارک شهر فومن عنوان کرد و گفت: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی و آموزش و پرورش فومن در برگزاری این نمایشگاه همکاری دارند.

باقری‌نیا ساعت بازدید برگزاری نمایشگاه نرم‌افزار در فومن را از 10 صبح تا 12 شب ذکر کرد و یادآور شد: یکی از موانع دسترسی به نرم‌افزارهای کاربردی و نوین قیمت بالای آنهاست و در این نمایشگاه شرایطی کم‌نظیر برای خرید با قیمتی بسیار مناسب برای علاقه‌مندان فراهم شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار