کد خبر: ۱۳۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 20 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

نماینده آستارا گفت: علی رغم اینکه بیش از 90 درصد از جمعیت شهرستان آستارا در سطوح عالی و تکمیلی تحصیل کرده‌اند، اما دارای شغل نیستند.

"صفر نعیمی‌رز" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: یکی از مشکلات اساسی، اجرایی شدن راه‌آهن رشت_آستارا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: توسعه بندر چند منظوره آستارا یکی دیگر از مشکلات اصولی شهرستان است.

نماینده آستارا راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی آستارا و الحاق منطقه ویژه بندر آستارا به منطقه آزاد انزلی را از مسئولان اجرایی کشور خواستار شد و بر تبدیل اداره بنادر و دریانوردی شهرستان به اداره کل تاکید کرد.

وی تردد خودرو با پلاک منطقه آزاد را معضلی جدی دانست و افزود: با توجه به اینکه خودروها در کل استان گیلان می‌توانند تردد کنند، اما در آستارا همچین امکانی وجود ندارد، این مسئله در اذهان عمومی یک‌ بام و دو هوا تعبیر شده است.

نعیمی‌رز با اشاره به اینکه جلوگیری از ورود اتباع ایرانی با گذر مرزی با شعاع 45 کیلومتر به کشور آذربایجان مشکلی اساسی در آستارا است، متذکر شد: از ریاست محترم جمهوری خواستاریم با هماهنگی رئیس جمهور کشور آذربایجان این معضل که منجر به رکود اقتصادی در شهرستان آستارا شده را در دستور کار قرار دهند.

نماینده آستارا گفت: ایجاد فرمانداری ویژه شهرستان معضلی است که با درخواست‌های مکرر خواستار رسیدگی به آن شده‌ایم.

نعیمی‌رز با اشاره به معضل بیکاری در شهرستان آستارا، اذعان داشت: علی رغم اینکه بیش از 90 درصد از جمعیت شهرستان آستارا در سطوح عالی و تکمیلی تحصیل کرده‌اند، اما دارای شغل نیستند.

وی اظهار داشت: آستارا در نزدیکی کشورهایی قرار گرفته که قریب به اتفاق آن‌ها مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هم و غم‌شان براندازی نظام و حکومت ما از طریق آلوده کردن جوانان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: برای حل تمامی معضلات آستارا لازم است که مسئولین کشور و کارگزاران نظام در اسرع وقت و با عزمی راسخ بشتابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار