بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 20 November 2015

روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


کدام عضو شورای رشت از شفت و فومن کاندیدا می شود؟

ندای گیلان نوشت: مهندس مجید رجبی ویسرودی یکی از اعضای موثر شورای اسلامی کلانشهر رشت است که توانست با اقتدار و رای قابل قبول مردم شهر رشت به پارلمان شهری راه پیدا کند.

وی که اصالتی شفتی دارد ثابت کرد که مورد وثوق مردم شهر رشت است و این امر وی را برآن داشت تا با اصرار هم شهریانش بعنوان کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای فومن و شفت مطرح شود.

مهندس رجبی  با ارتباطات بسیار موثرش با قشر جوان توانسته خود را در این مدت کوتاه در دل هزاران جوان شفتی و فومنی جاکند که این امر موجب ایجاد موج اینبار شفتی به فرزند شفت رای میدهد نیز شده است.

حضور رجبی در عرصه رقابتهای انتخاباتی مردم شفت را به این نتیجه رسانده است تا اینبار به همشهری خود رای داده و نماینده ای از این شهرستان محروم به پارلمان بفرستند.

رجبی که در بین جوانان و دانشگاهیان و توده مردم با توجه به دیدار های چهره به چهره ای که دارد دارای محبوبیت گشته و در تمامی محافل از وی بعنوان کاندیدای نسل جوان این دوره از انتخابات در شهرستانهای فومن و شفت نام برده میشود.

وی که درکارنامه کاری و اجرایی خود نقطه تاریکی ندارد، پس از طی فیلترهای پیش رو یکی ازرقبای جدی صندلی سبز بهارستان است.

برخی از نخبگان سیاسی و دانشگاهی و ورزشی رجبی را یک پای فینال انتخابات در فومن و شفت می دانند که با ورودش به عرصه، احتمال به دور دوم رفتن انتخابات را در این حوزه انتخابیه دوچندان کرده است.


ffffff


مهندس رجبی خود را تابع امر ولایت و عدم وابستگی به جریانات سیاسی و کاملا مستقل معرفی نموده و گفته است تلاش و تجربه و جوانی خود را در راه خدمت به حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان فومن و شفت بکار خواهد گرفت.

وی توجه ویژه به بحث گردشگری را برنامه محوری خود عنوان نموده و گفته با جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری و ایجاد زیر ساخت تحول بزرگی در اشتغال زایی و اقتصاد فومن وشفت به وقوع خواهد پیوست .

وی گفته اصلی ترین مشکل فومن وشفت مشکل بیکاری است و امروزه شاید مردم شفت و فومن راضی اند راه آسفالته و گاز نداشته باشند، اما جوانان آنان بیکار و گرفتار نباشند.

در روزهای آینده از چگونگی وضعیت فعالیت انتخاباتی مهندس مجید رجبی ویسرودی در فومن و شفت اطلاع رسانی خواهیم کرد.




سومین روز درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم زبیده علی‌اکبری

تابناک گیلان نوشت: مراسم سومین روز درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم زبیده علی‌اکبری در مسجد جامع بندر کیاشهر برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان، در این مراسم آیت الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، مسئولین و مقامات استانی و شهرستانی، ابراهیم طاهرنژاد و احمد اسماعیلی مدیرکل فعلی و سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، رضا کحالی شهردار لنگرود ، روحانیون ، خانواده معزز شهدا و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.


Image result for ‫مادران آسمانی‬‎


حسین اسماعیلیان فرماندار آستانه‌اشرفیه و همچنین حجت الاسلام چوبچیان درباره سجایای اخلاقی ابوشهدا و ام‌الشهدای گیلان سخنرانی کردند.
 
تابناک اضافه می کند، ام‌الشهدا زبیده علی‌اکبری مادر شهیدان مهدی، ابراهیم، محمد اسماعیلیان و همسر حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالشهدا رمضانعلی اسماعیلیان امام‌جمعه فقید بندرکیاشهر روز دوشنبه، در سن ۸۳ سالگی بر اثر کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست.




تصادف شدید یکی از مدیران تلگرامی گیلان+عکس

تابناک گیلان نوشت:
صبح روز گذشته باخبر شدیم که شیرمرد ، مدیر گروه تلگرام قلعه رودخان، ساعت 10صبح که در حال رفتن به دانشگاه بود،در راه مقصد در جاده سراوان دچار سانحه تصادف دلخراش با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 شد که در حال حاضر در بیمارستان فومن بستری و در حال مداوا است.

تابناک برای این شهروند گیلانی آرزوی سلامتی می کند.


کدام عضو شورای رشت از شفت و فومن کاندیدا می شود؟ / سومین روز درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم زبیده علی‌اکبری / تصادف شدید یکی از مدیران تلگرامی گیلان+عکس


کدام عضو شورای رشت از شفت و فومن کاندیدا می شود؟ / سومین روز درگذشت ام الشهدا حاجیه خانم زبیده علی‌اکبری / تصادف شدید یکی از مدیران تلگرامی گیلان+عکس


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار