بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴ 18 November 2015

روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



آخرین ابتکار عمل در مسابقات کشتی آزاد اطاقور!

تابناک گیلان: مسابقات کشتی آزاد بمناسبت بزرگداشت یادو خاطره شهدای اطاقور و پیش رو داشتن هفته بسیج برگزار گردید.

به گزارش تابناک گیلان، مجید کریمی، رئیس هیئت کشتی اطاقور تصریح کرد این مسابقات در چهار رده سنی نو نهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در اوزان مختلف در سالن ورزشی اطاقور برگزار گردید.

کریمی افزود : استقبال عموم مردم و حمایت مسئولین از این مسابقات بسیار عالی بود.
رئیس هیئت کشتی اطاقور افزود :  تیم شهدای اطاقور قاطعانه و با اقتدار، تیم قاسم آباد چابکسر و کلاچای را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت .

ولی این مسابقات یک نکته قابل تامل داشت و آن اینکه جوایز نفرات برتر در هفته بسیج ۹۴ اهداء خواهد شد.

اینکه چگونه می شود دادن جوایز برگزاری مسابقات را به بعد موکول کرد هنوز هم برای ما نامشخص است!






درخواست تامینی از رئیس جمهور: برای وزارت علوم یک وزیر وزارت علوم معرفی کنید

تابناک گیلان:
حسن تامینی لیچایی درنشست علنی امروز سه شنبه ( ۲۶ آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: تقاضا داریم برای وزارت علوم یک وزیر وزارت علوم معرفی کنید زیرا وزیر فعلی یک وزیر وزارت بهداشتی است.




نماینده مردم رشت درمجلس شورای اسلامی، افزود: درحال حاضر خانمی رشته پزشکی قبول شده و ثبت نام کرده است؛ اما مسئولان ظاهرا اعلام کردند که اشتباهی شده و مشکلات بسیاری برای خانواده این دانشجو به وجود آمده است؛ متاسفانه وزیر علوم به رغم چندین بار برگزاری جلسه نسبت به این موضوع پاسخگو نبوده و هیچ گوش شنوایی برای آن وجود ندارد.




 اصلاح طلب ماسالی: انتخابات شورای مشورتی اصلاح طلبان مهندسی شده بود

تابناک گیلان: کریم صابر در خصوص انتخابات برگزار شده  اصلاح طلبان شهرستان ماسال در سال گذشته در گفتگویی ضمن تأیید گفته هایش مبنی بر عدم وجود شورای مشورتی در شهرستان اظهار داشت: ” آن انتخابات داستانهای خودش را دارد و نمی خواهم زیاد در خصوص آن صحبت کنم ولی آنچه مسلم است همگان می دانند آنجا همه چیز از پیش تعیین شده بود.”

وی افزود: "اساسا شورای مشورتی اصلاح طلبان وجود خارجی نداشته، در هیچ کجا ثبت نشده و هیچ نهادی آنها را به رسمیت نمی شناسد.”

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا در نهادی کاندیدا شده است که به گفته ی وی وجود خارجی ندارد، گفت ” اصلا قرار نبود کاندیدا باشیم، هیچ لیستی در کار نبود و تنها قرار بود که فعالیتهای معلق این حزب که پس از روی کار آمدن محمود احمدینژاد به این صورت درآمده بود از بین رفته و دوباره حزب تشکیل شود اما نمی دانم شورای مشورتی اصلاح طلبان از کجا آمد! اصلا قرار نبود انتخاباتی برگزار شود، فقط صبح به ما تلفن زدند که دعوت هستید و ما هم آنجا حاضر شدیم.”



مسئول ستاد انتخاباتی رییس دولت اصلاحات در سال ۷۶ در خصوص برگزاری این انتخابات گفت ” حتی کار بجایی کشید که آقای رمضانپور به دلیل برگزاری این انتخابات زیر سوال رفت و حتی قرار بود این انتخابات باطل شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب که خودش را بنیانگذار اصلاح‌طلبی در شهرستان می‌داند تأکید کرد: "تا صبح روز انتخابات هیچ لیستی به ما ندادند و روز انتخابات افراد متفرقه به پای صندوق رای آمدند؛ در مجموع همه چیز سازماندهی شده بود.” / ماسال نیوز




رئیس محیط زیست املش درخصوص حادثه تلخ اخیر چه گفت؟

تابناک گیلان:
شغالی که مرغ های اهالی روستای حاجی آباد را می خورد ، به دار آویخته شد.

در تصویر زیر عکس شغالی را می بینید که از پل حاجی آباد املش به دار آویخته شده است که به گفته اهالی جرمش خوردن مرغ و خروس ها بوده است .

براساس این گزارش ، این چندمین بار است در شرق گیلان حقوق حیوانات زیر پا گذاشته می شود و به شکل دلخراشی آنها را می کشند.

حال چه کسی پاسخگوی این اتفاق تاسف برانگیز خواهد بود؟

کشتن شغال


علی رغم این که انتظار می رفت این عمل با واکنش تند محیط زیست مواجه شود، اما اظهار بی اطلاعی مدیر کل محیط زیست گیلان در این خصوص قابل تامل و البته تعجب برانگیز بود.

در همین رابطه محمدپور، مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست گیلان در گفتگویی با یکی از سایت های محلی گیلان اظهار کرد: "بنده تا کنون در جریان این موضوع قرار نگرفته ام!"

در همین راستا عباس ملکی رئیس محیط زیست املش نیز اظهار کرد: شغال بر اثر سانحه تصادف تلف شده بود وبه دار آویختن آن بر روی پل حاجی آباد شیطنت کودکانه چند دانش آموز بوده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار