کد خبر: ۱۲۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 09 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود


تابناک گیلان: فرماندار رودسر با رد شایعه فرماندار شدنش در املش و تکذیب این موضوع در برخی سایت‌ها گفت: بنده اکنون فرماندار رودسر و تابع دستورات استاندار هستم.

امیر جانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به برخی شایعات مبنی بر فرماندار شدنش در شهرستان املش اظهار کرد: برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار خبر کذب فرماندار شدنم در املش کردند که واقعیت ندارد.

وی با بیان اینکه بنده تابع نظر استاندار گیلان هستم، افزود: بدیهی است هر دستوری که استاندار دهد به دیده منت می‌پذیرم.

فرماندار رودسر ادامه داد: اکنون بنده در فرمانداری رودسر در حال انجام وظیفه و مشغول فعالیت هستم و پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن وضعیت سیاسی رودسر، تصریح کرد: در این شهرستان فضای باز سیاسی ایجاد شده تا بتوانیم شاهد انتخابات پرشور در آینده باشیم.

جانبازی با اشاره به اینکه امسال رویدادهای مهمی در پیش است، افزود: دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داریم و تمام تلاش ما برای این است که انتخابات با حضور حداکثری مردم انجام شود و انتخابات سالم را پشت سر بگذاریم.

وی با تصریح بر اینکه باید انتخاباتی شکوهمند، رقابتی و قانونمند داشته‌باشیم، خاطرنشان کرد: امسال کلید واژه انتخابات «قانون» است و قانون‌گرایی باید به عنوان یک اصل مدنظر قرار گیرد و بستر حقوقی و قانونی مساوی برای تمام کاندیداها فراهم شود.

فرماندار رودسر با بیان اینکه مردم باید احساس کنند که رأی آنها اثرگذار است، گفت: باید موضوع حق‌الناس بودن رأی مردم که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده و رئیس جمهور نیز بر آن تأکید دارند مدنظر قرار دهیم.

وی از برگزاری جلسات با احزاب و جریان‌های سیاسی و قانونی خبر داد و خاطرنشان کرد: این جلسات در نهایت امنیت و احترام برگزار شده و ادامه دارد و تلاش بر این است تمام جریان‌های سیاسی و قانونی فعال باشند و با احزاب و جریان‌های سیاسی و قانونی به صورت یکسان برخورد شود و این حس در جریان‌ها و احزاب ایجاد شود.

جانبازی یادآور شد: تمام تلاش ما این است که با مجموعه هماهنگ با همدلی و همزبانی در شهرستان رودسر با مباحث توسعه و عمرانی فعالیت حداکثری را داشته‌باشیم و اثرات مثبت را در تمام موارد از جمله امور سیاسی ببینیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار