مدیر کل فرودگاه رشت :
وی یکی از علل این کاهش را رقابت ناسالم چارتر کردن پروازها و فقدان انجام رویه بین آژانس های هواپیمایی استان ذکر کرد و از تشکیل کمیته ای به منظور بررسی موضوع خبر داد . بی گمان کاهش تعداد پروازها از فرودگاه سردار جنگل رشت تاثیر فراوان بر نقش و جایگاه این فرودگاه دارد و استانی که می خواهد توسعه یابد، باید فرودگاهی فعال داشته باشد .
کد خبر: ۱۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ 10 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مدیر کل فرودگاه رشت از کاهش 50 درصدی پرواز ها از این فرودگاه خبر داده است . رضوانی گفته که از شهریور امسال تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه رشت از 80 پرواز به 40 پرواز کاهش یافته است .

وی یکی از علل این کاهش را رقابت ناسالم چارتر کردن پروازها و فقدان انجام رویه بین آژانس های هواپیمایی استان ذکر کرد و از تشکیل کمیته ای به منظور بررسی موضوع خبر داد .

بی گمان کاهش تعداد پروازها از فرودگاه سردار جنگل رشت تاثیر فراوان بر نقش و جایگاه این فرودگاه دارد و استانی که می خواهد توسعه یابد، باید فرودگاهی فعال داشته باشد . 

بنا بر این بررسی دلایل این وضعیت و کاهش تعداد پروازهای فرودگاه رشت کاری مهم و اساسی برای فعال تر ساختن این فرودگاه است و البته در این میان باید با شرکت ها و آژانس های هوایی هم که با اقدامات فراقانونی و خارج از عرف باعث چنین وضعیتی شده و مسافرت هوایی را برای گیلانیان دشوار ساختند، برخورد مناسب صورت گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار