کد خبر: ۱۲۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 02 November 2015
تابناک گیلان: پس از انتخابات هیات فوتبال استان گیلان ئو انتخاب الماسخاله به عنوان رئیس این هیات که به نوعی رقابت "الماسخاله با صندلی های خالی" نام گرفت، حالا گویا فضا چندان در اردوگاه هیات فوتبال مناسب نیست و مجتبی پوربخش مجری توانمند گیلانی پس از 11 سال همکاری، با این هیات قطع همکاری کرده است.

مجتبی پور بخش مجری جوان و توانمند گیلانی که سابقه تهیه کنندگی و مجری گری برنامه سکو را داشت که به اتفاقات روی داده در فوتبال گیلان می پرداخت که هنوز پس از آن برنامه جنجالی که اختصاص به فوتبال گیلان داشت برنامه ای نتوانسته جای آن برنامه پر بیننده را پر کند. پس از برنامه خوب سکو بود که کم کم پوربخش توانست به شبکه ورزش راه پیدا کند و اجرای برنامه پر مخاطب و پربیننده « لیگ ۱ » را در شبکه ورزش به عهده بگیرد که۲ سال روی آنتن رفت  پس از این عملکردهای خوبش  او به عنوان مجری اصلی قدیمی ترین برنامه ورزشی شبکه دو یعنی « ورزش از نگاه دو »  برای چند برنامه انتخاب شد.  

بی تردید جای خالی پوربخش بر کرسی ریاست روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان به شدت احساس شده و نبود وی با توجه به ارتباطات گسترده ای که با رسانه ها داشته است، می تواند تاثیر نامناسبی را بر چگونگی هدایت کشتی طوفان زده هیات فوتبال ایفا کند.

گفته می شود از یکی از خبرنگاران باسابقه حوزه ورزشی که از قضا از منتقدان عملکرد الماسخاله در راس هیات فوتبال نیز بوده است، به عنوان یکی از محتمل ترین گزینه های جایگزینی پوربخش نام برده می شود.

خزرانلاین/



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار