رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران: اعتبار 150میلیونی هدیه روز خبرنگار پرداخت شد! اداره کل ارشاد مازندران: پولی دریافت نکردیم!
کد خبر: ۱۲۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 01 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، 17مرداد هرسال سالروز شهادت یک خبرنگار از جامعه رسانه ای مازندران و نام گذاری شده به نام روز خبرنگار است و بر اساس یک رسم عرفی از زحمات تلاشگران جبهه اطلاع رسانی و سربازان جنگ نرم انقلاب اسلامی قدردانی می شود.
این قدردانی معمولا با اهدای یک لوح سپاس و هدیه ای اندک اما به لحاظ معنوی ارزشمند همراه است که هرچند در قیاس با حقوق و مزایای اغلب فعالان بخش دولتی و خصوصی به یک شوخی شبیه است و در سطح استان رقمی ناچیز محسوب میشود، اما همین اقدام به دلیل نفس وجود قدرشناسی در حق اصحاب رسانه ارزشمند است.
این ماجرا گویی امسال با گذشت نزدیک به سه ماه از روز خبرنگار گویی سرنوشت این هدیه با دادگاه متهم نفتی ! عجین شده است.
در شرایطی که زارع معاون اداره کل ارشاد مازندران گفته: هدیه روز خبرنگار تاکنون بحساب اداره کل واریز نشده در صورت واریز با همفکری خانه مطبوعات و سایر دوستان در خصوص نحوه استفاده اعتبار مذکور تصمیم گیری میشود، اما در روزهای گذشته پارسا رئیس سازمان مدیریت و بودجه مازندران گفته بود این اعتبارات به ارشاد استان داده شده و آنها اولویت دیگری را برای تخصیص این بودجه تشخیص داده اند!
اینروزها یک شایعه فکاهی بین اهالی رسانه مازندران شایع شده است که گویا سرنوشت اعتبار 150 میلیونی این هدیه با پرونده بدهکار بزرگ بانکی گره خورده است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار