بسته خبری هفته تابناک خوزستان
بسته ویژه خبری تابناک خوزستان با عنوان "تابناک هفته" در آخرین روز هر هفته به بازخوانی اخبار منتشر شده توسط تحریریه خواهد پرداخت. این هفته نیز خوزستان شاهد رویدادهای متفاوتی بود که در این بسته خبری برخی از آنها را مرور می کنیم
کد خبر: ۱۲۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 30 October 2015

هم اندیشی نخبگان برای برندسازی فرهنگی و اجتماعی در اهواز

نشست هم اندیشی جمعی از نخبگان و اساتید دانشگاه های اهواز با حضور مهندس سیدخلف موسوی شهردار کلانشهر اهواز، رامی علاسوند رئیس شورای شهر اهواز، سیدمحمد جواد رضوی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز و جمعی از مشئولان فرهنگی شهرداری اهواز با موضوع برندسازی فرهنگی و اجتماعی در شهر برگزار شد.

شهردار اهواز گفت: ارتباط میان دستگاه خدمات رسانی شهرداری اهواز با اساتید دانشگاه و نخبگان این شهر ضرورتی اجتناب ناپذیر است. در کلانشهر اهواز ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی وجود دارد تا این شهر نیز مانند سایر کلانشهرها صاحب برند شود (جزئیات بیشتر).


بارانی که اسیدی نبود و بیش از 3 هزار را روانه بیمارستان کرد!
این هفته باران بیش از سه هزن نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد تا خاطرات دوسال قبل اهواز تکرار شود. این بار هم مسولان مانند سال92 اعلام کردند باران اهواز اسیدی نبود! این موضوع در سال92 هم از زبان مسولان شنیده شده اما یکسال بعد مسولان محیط زیست تایید کردند که آن اختلالات تنفسی بخاطر فعالیتی یک شرکت نفتی بوده است. حال باید دید اگر به زعم مسولان دلیلی مشکللت تنفسی شهروندان، باران اسیدی نبوده پس چه دلیلی باعث شده باران سه هزار نفر را روانه بیمارستان کند؟

جزئیات بیشتر


انگیزه اصلی عوامل تیراندازی در صفی آباد دزفول به اطلاع مردم می رسد


حبیب الله آصفی فرماندار دزفول گفت: تمامی افراد و عاملان این حادثه مشخص و دستگیر شدند و در اختیار مراجع مربوطه قرار گرفتند.

وی افزود: مسئولان وزارت اطلاعات به‌زودی جزئیات این حادثه و انگیزه عاملان آن را با مردم به‌صورت کامل در میان خواهند گذاشت. (جزئیات بیشتر)


شهرداران مدارس اهواز انتخاب شدند


برای پنجمین سال متوالی از سوی مدیریت آموزش شهروندی شهرداری و با هماهنگی معاونت های اموراجتماعی وفرهنگی مناطق شهرداری انتخابات طرح شهردار مدرسه برگزار شد. در این انتخابات که امروز برگزار گردید با رای دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهردار مدرسه و معاونین وی انتخاب شدند. (جزئیات بیشتر)


سارقان آرایشگاههای زنانه اهواز شناسایی شدند


سرهنگ سید رحمان موسوی اظهار کرد: دو سارق سه شنبه شب پس از ورود به سه آرایشگاه زنانه در منطقه پاداد شهر اهواز اموال بانوان حاضر در این آرایشگاهها را به سرقت بردند.

وی افزود: بلا فاصله پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شده اما سارقین پس از متوجه شدن حضور آنان با استفاده از یک دستگاه پژو پارس سفید و بهره گیری از تاریکی شب متواری شده و با رها کردن خودروی خود در اطراف نیزارهای پیرامون شهر اهواز در منطقه کوت عبدالله موفق به فرار شدند. (جزئیات بیشتر)


حکایت جاده ای که به قبرستان های مسجدسلیمان منتهی می شود

یک شهروند اهل مسجدسلیمان، پس از حادثه دلخراش کشته و زخمی شدن 12 نفر در جاده اهواز به مسجدسلیمان دلنوشته ای خطاب به آخوندی وزیر راه و خانم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برای تابناک خوزستان ارسال کرده است.

مسیر پر حادثه اهواز – مسجدسلیمان یا همان جاده مرگ معروف، مدت هاست به بلای جان مردم محروم و درد کشیده تبدیل شده است و این ماجرا سال هاست که قبرستان های مسجدسلیمان را همواره پر رونق جلوه داده است. (جزئیات بیشتر)

مشارکت بخش خصوصی راه حل رونق شهر است

سید خلف موسوی مشارکت بخش خصوصی را بهترین راه حل رونق شهر اهواز عنوان کرد و با اشاره به نقش چنین مجموعه های تفریحی و خدماتی و تجاری در پیشرفت شهر اهواز گفت: بخش خصوصی موتور محرک اقتصاد هر کشور است و در توسعه و پیشرفت آن نقش اساسی ایفا می کند.

وی بر استقبال شهرداری اهواز از مشارکت بخش خصوصی جهت عمران شهری تاکید و تصریح کرد: تشکیل شورای عالی سرمایه گذاری در شهرداری اهواز راهکاری بود که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تسهیل ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به پروژه های شهری اندیشیده اند(جزئیات بیشتر).



هیات انجمن های ورزشی خوزستان فضای ورزشی لازم در اختیار ندارد

نیما حاجی پور با اشاره به فعالیت های انجمن های ورزشی در سطح خوزستان و مسایل و مشکلات این انجمن اظهارکرد
: درسال های گذشته 20 رشته ورزشی تحث پوشش این انجمن قرار داشته که در یک ماه اخیر رشته های رزمی موی تای، سپک تاکرا،جوجیتسو،کیک بوکسینگ و ساواته از این انجمن جداشده و به فدراسیون ورزش های رزمی پیوستند.

حاجی پور افزود:با اختصاص اعتبار لازم برای تهیه برخی امکانات ورزشی می توان شاهد رشد چشمگیر هیات انجمن های ورزشی خوزستان بود (جزئیات بیشتر).

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار