مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه، بیش از ۷۰ هزار نفر از زنجانی‌ها در طرح «زندگی با آیه‌ها» در استان شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ 14 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی امروز (شنبه، ۲۵ فروردین ماه) اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال با مشارکت فعالان مردمی و حمایت شایسته و مناسب ظرفیت‌های حاکمیتی و دولتی، شاهد شکل‌گیری یک جریان هم‌افزای ملی قرآنی با عنوان «زندگی با آیه‌ها» بودیم.

او با بیان اینکه ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی این طرح ملی است، گفت: پیش‌بینی این بود که تا پایان ماه رمضان در استان حدود ۴۰۰۰ نفر در این طرح شرکت کنند که با استقبال ویژه زنجانی‌ها، این تعداد به بیش از ۷۰ هزار نفر رسید.

احمدی با بیان اینکه دانش‌آموزان استقبال خوبی را در همراهی با طرح «زندگی با آیه‌ها» در حفظ و کنش رسانه‌ای داشته‌اند، اظهار کرد: برای تبلیغ این طرح از ظرفیت صداوسیما، فضای مجازی، شبکه مبلغان به‌ویژه جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم در همه شهرستان‌ها و بخش‌ها استفاده کرده و شرکت‌کننده نیز داشته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این طرح هر روز پنج برنده داشته است که به‌صورت روزانه اعلام می‌شوند، افزود: گفتمان‌سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتار‌های عملی بین همه اقشار مردم به‌مناسبت ماه رمضان از نتایج اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در استان زنجان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار