ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بابل،بابلسرو فریدونکنار اعلام کردند که چوب آلات دپوشده در فیلم، حاصل تبدیل درختان جنگلی بوده که در اثر رانش اخیر جاده فیروزجا به معدن گلیران ریشه‌کن شده‌است
کد خبر: ۱۱۶۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴ 12 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

بر اساس آمار پلیس راه استان مازندران در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین امسال تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در محور‌های مواصلاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد کاهش یافته است.

 

فرماندهی انتظامی استان مازندران ، ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک شما به سبب رعایت ارزش ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی ، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی بادجدیت بیشتر دنبال خواهد شد .

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا از دستگیری سه نفر از کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری به اتهام معاونت در بزه قاچاق چوب خبر داد.

 

پاکتراشی بخشی از جنگل‌های هیرکانی در تنکابن  توسط خانواده‌ای که کارش تعرض به عرصه منابع طبیعی بود

 

مازندران تا صبح شنبه آسمانی ابری و بارانی دارد.

همه محور‌های ارتباطی مازندران اکنون باز و تردد در آن عادی و روان است.

دریای خزر امروز و فردا مواج و ناآرام است.

 اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

 فرماندهی انتظامی مازندران در پی اجرای طرح ملی حجاب و عفاف از شنبه ۲۵ فروردین  در اطلاعیه اعلام کرد : شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی،  به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجار‌های ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت نمایند.

آیین اولین سالگرد عالم وارسته خطه مازندران، شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی ۳۰ فروردین برگزار می‌شود.

اقامت گردشگران در مازندران از ۱۶ میلیون نفر شب هم گذر کرد.

دبیرخانه شورای فضای مجازی مازندران:
۲۵ هزار محتوا ۶ ماه اخیر در بستر رسانه‌های الکترونیکی و فضای مجازی مازندران در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی منتشر شده است.


اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال جدید در پناهگاه حیات وحش دشت‌ناز مازندران متولد شد.


طرح واکسیناسیون رایگان دام‌های سبک و سنگین ضد آبله و شاربن در روستا‌های شهرستان بابلسر و فریدونکنار اجرایی شد.


رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز در قرقیزستان برگزار شد که آزادکاران مازندرانی؛ امیرمحمدیزدانی، رحمان عموزادو محمد نخودی طلایی شدند، ابراهیم خواری به عنوان پنجم رسیدو محمدحسین محمدیان هم برنزی شد.

دوئل بحران‌زده‌ها در نقش جهان؛ در هفته بیست و سوم لیگ برتر ،تیم فوتبال نساجی مازندران فردا جمعه ۲۴ فروردین در نقش جهان مقابل سپاهان اصفهان قرار می گیرد.

 سومین نشان طلای ایران در روز نخست رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد آسیا

محمد نخودی کشتی گیر جویباری تیم ملی در دیدار فینال وزن 79 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا مقابل انخبایار بایامبادورج از مغولستان با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

 رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی دیگر کشتی گیران مازندرانی نیز پیش از این نشان طلای این رقابت‌ها را کسب کرده بودند.

 

بارش شدید باران در مازندران، باعث لغو مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان کشور شد

 رییس هیات تنیس مازندران، از لغو مسابقات تنیس رده‌های سنی مختلف دختران و پسران قهرمانی کشور که قرار بود روز پنجشنبه در ساری برگزار شود، به علت بارش شدید باران خبر داد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار