کد خبر: ۱۱۵۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 13 March 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ازلنگرود محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر نوروز که با حضور اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید بر لزوم تلاش های بیشتر در راستای خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی تاکید کرد.
محمد رضا جلالی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز افزود: علاوه بر ایجاد بستر نشاط و شادابی برای مردم، واماده سازی اماکن گردشگری واماکن اقامتی ومهمانسراها در کل شهرستان، شعائر دینی و مذهبی نیز باید مراعات وحفظ شود.
به گفته جلالی، هیچ گونه هنجار شکنی در ماه مبارک رمضان قابل پذیرش نیست و البته اقداما ت و رویکرد احرائی در این زمینه باید ناصحانه و به دور از رفتار قهر آمیز باشد.
وی در بخش دیگری مدیریت ترافیک در میدان شهید املاکی را در آستانه نوروز مهم دانست و از پلیس خواست از همه ظرفیت های خود برای کاهش بار ترافیکی استفاده کند.
وی همچنین با اشاره به این که احتمال دارد در ایام نوروز مردم ومسافران برای استفاده از سواحل چاف و چمخاله اقدام نموده و نیز مبادرت به شنا نمایند، استقرار منجیان غریق را در آن مناطق ضروری دانست.
جلالی همچنین بر لزوم تنظیف سیما و منظر شهری از سوی شهرداری ها را در آستانه سال نو خواستار شد.
وی در خاتمه از اداره صمت،جهاد و اتاق اصناف هم خواست ضمن تامین اقلام ومایحتاج مورد نیاز ماه مبارک و ایام نوروز نظارت بیشتری ودقیقتری در آستانه سال نو بر قیمت کالا و خدمات داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار