منصوری:
معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در اوایل سال آینده گفت: امروز حامل پیام رئیس جمهور هستم و پنج صبح امروز فرمودند بنا بر ضرورت باید در تهران بمانند.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 11 March 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم افتتاح آزادراه منجیل – رودبار با بیان اینکه پروژه آزادراه منجیل_رودبار با اعتبارات عادی قابلیت افتتاح نداشته است، اظهار کرد: برای تکمیل پروژه آزادراه منجیل_رودبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در ۲ سال گذشته تخصیص یافته و میزان هزینه کل پروژه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان در اوایل سال آینده گفت: حضور در گیلان برای بنده افتخار است و امروز حامل پیام رئیس جمهور هستم و پنج صبح امروز فرمودند بنا بر ضرورت باید در تهران بمانند و گفتند در اوایل سال آینده برای سفر دوم استانی خدمت مردم گیلان خواهند رسید.

معاون اجرایی رئیس جمهور با قدردانی از اقدامات صورت گرفته برای تکمیل آزادراه منجیل_رودبار در گیلان بیان کرد: از زحمات وزیر راه و شهرسازی و استاندار گیلان تشکر می‌کنم که برای تکمیل این پروژه تلاش کردند.

منصوری افتتاح پروژه آزادراه منجیل_رودبار را یکی از پروژه‌های ملی و مهم دولت دانست و افزود: مسافران همواره برای سفر به گیلان خصوصا در پیک مسافرت با معضل ترافیک مواجه بودند که با افتتاح این پروژه بار ترافیکی کاهش خواهد یافت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار