ریس ثبت احوال لنگرود خبر داد؛
ریس ثبت احوال لنگرود، با بیان اینکه از ۸۹ هزار کارت ملی هوشمند تحویل درشهرستان لنگرود اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۱۱۰۰ قطعه کارت ملی هوشمند آماده تحویل است.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 26 February 2024

به گزارش تابناک گیلان مهران کاظم زاده لنگرودی ریس ثبت احوال لنگرود به وضعیت صدور کارت های ملی هوشمند در لنگرود اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار قطعه کارت ملی هوشمند در شهرستان لنگرود دردست صدوراست
وی با بیان اینکه ۱۱۰۰قطعه کارت ملی هوشمند آماده تحویل است، اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۱۱۰۰ قطعه کارت ملی هوشمند آماده تحویل در دفاتر پیشخوان می باشد.
ریس ثبت احوال لنگرود از هم مردم شهرستان لنگرود ها خواست برای دریافت کارت ملی هوشمند خود هرچه سریع تر به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند و گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات و لزوم همراه داشتن اسناد هویتی به ویژه شناسنامه و کارت ملی، به کلیه ادارات و دفاتر تابعه اعلام شده که هیچگونه شناسنامه و کارت ملی دپویی نداشته باشند.
کاظم زاده همچنین از آمادگی ثبت واحوال ثبت احوال در شهرستان لنگرود در روز انتخابات خبر داد و تصریح کرد: اگرچه ۱۱ اسفندماه روز تعطیل است، همکاران ثبت احوال در شهرستان آماده ارائه هرگونه خدمات به مراجعه کنندگان تا پایان رای گیری هستند.
وی با بیان اینکه افراد می توانند از طریق کد دستوری #۶۰۹۰*۴* آخرین وضعیت کارت ملی هوشمند خود را استعلام کنند، افزود: کلیه خدمات مربوط به تعویض شناسنامه و دریافت شناسنامه المثنی به ویژه در آستانه انتخابات انجام خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار