مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت:
به مناسبت فرا رسیدن سال جدید ساخت 15 عدد نماد نوروز در شهر رشت توسط سازمان زیباسازی شهرداری رشت در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ 08 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، حامد عبدالهی امروز در رشت با اشاره به فعالیت سازمان زیباسازی شهرداری رشت برای ایام نوروز اظهار کرد: امیدواریم با اشاره به فعالیت سازمان زیباسازی شهرداری رشت در نوروز امسال شاهد تغییراتی زیبا و به یاد ماندنی در شهر باشیم.

وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن سال جدید ساخت 15 عدد نماد نوروز در شهر رشت توسط سازمان زیباسازی شهرداری رشت در دستور کار قرار گرفت. این مسئول با اشاره به بودجه اختصاص یافته به سازمان زیباسازی شهرداری رشت تصریح کرد: بودجه‌ای که به سازمان اختصاص می‌یابد پاسخگوی نیازهای سازمان و شهر نیست.

وی خاطرنشان کرد: در سال 94 مبلغ سه میلیارد و 200 میلیون تومان بودجه به سازمان زیباسازی شهرداری رشت اختصاص یافته است. عبدالهی درباره بودجه سال 93 سازمان زیباسازی گفت: امسال حدود 2 میلیارد تومان بودجه به سازمان زیباسازی شهرداری رشت اختصاص یافته بود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت با بیان اینکه در گذشته برخی از فضای تبلیغاتی در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بود، یادآور شد: قبل از تشکیل سازمان زیباسازی 10 عدد سازه برای نصب بنر و ... در اختیار سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت قرار داشت. 

وی ادامه داد: با آغاز فعالیت سازمان زیباسازی و برای جلوگیری از تداخل کاری و مصوبه شورا و کارگروه زیباسازی تمام استندها (سازه) در شهر رشت در اختیار سازمان زیباسازی قرار گرفت. عبدالهی با بیان اینکه سازمان‌ها برای نصب تبلیغات و ... باید با سازمان زیباسازی هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند یادآور شد: سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری رشت اخیراً اقدم به چاپ 24 عدد بنروپوستر کرد که با توجه به اینکه تنها تعداد 10 سازه قبلاً در اختیار سازمان قرار داشت از این رو تصمیم گرفته شد این تعداد بنر با فاصله زمانی نصب شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار