کد خبر: ۱۱۵۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ 11 February 2024

تابناک/گیلان به‌مناسبت دهه فجر، پل کیازنیک و پنج پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان املش با حضور نماینده عالی دولت در گیلان افتتاح شدند.

عصر امروز (۲۰ بهمن ماه) با حضور استاندار گیلان پنج پروژه حوزه راهداری شهرستان املش با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند. این پروژه‌ها شامل پل کیازنیک املش با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، آسفالت راه روستایی لرود - مربو - شیه فاز ۲ با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، آسفالت راه روستایی ملکوت - لرود - مربو - شیه با اعتبار دو میلیارد تومان، آسفالت راه روستایی شبخوس پهلو با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و روکش راه روستایی جیر کوابر - کوشکور و حاجی آباد - شیشارستان با اعتبار سه میلیارد تومان بودند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در حاشیه بهره‌برداری از پنج پروژه حوزه راهداری شهرستان املش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نباید به بهانه افتتاح، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به تعویق بیفتد، اظهار کرد: اگر پروژه‌ای بخصوص در حوزه راه، آماده بهره‌برداری است باید سریعاً به بهره‌برداری برسد، زیرا معنی افتتاح گزارش عملکرد متولیان پروژه به مردم است که می‌توان در موعد دیگری آن را انجام داد.

وی با اشاره به خالی بودن خزانه دولت هنگام روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: پل کیازنیک املش تقریباً متروکه شده بود، ولی به مردم گیلان قول داده بودیم که تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را آماده بهره‌برداری کنیم که این امر با افتتاح پل کابلی آستانه اشرفیه در سال گذشته، پل غیرهم‌سطح میدان گیل لاهیجان و پل کیازنیک در دهه فجر امسال به تحقق پیوست.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تکمیل جاده املش - شلمان، بیان کرد: از محل سفر رئیس جمهوری ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل این جاده اختصاص یافته است که امیدواریم روند تکمیل با تامین مصالح و رفع مشکلات تسریع شود.

عباسی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به گیلان در نیمه نخست اسفند ماه امسال، افزود: در دهه فجر امسال ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید و با حضور رئیس جمهوری ۸۰۰۰ میلیارد تومان پروژه دیگر شامل راه‌آهن رشت - کاسپین و هشت کیلومتر آزادراه منجیل به رودبار به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار