تابناک گیلان گزارش می دهد ؛
اما یکی از نهادهایی که خودش را در فوتبال گیلان،متولی این ورزش می داند هیئت فوتبال است و از قضا برای سازمان و تشکیلات خودش کمیته ای به نام کمیته فرهنگی تعریف کرده است که تا چه حد مخاطبان این رشته پرطرفدار با وظایف این کمیته آشنا هستند کاری نداریم اما ...
کد خبر: ۱۱۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 20 October 2015
تابناک گیلان: آشفته بازاری که این روزها در ورزش کشور و در راس آن ها فوتبال به وجود آمده، مدیران ما را باید به سمتی وا دارد که بجای برد و باخت، به اخلاق و فرهنگ سازی توجه بیشتری کرده و در این باب کمر همت را ببندند و پاشنه کشیده نظام اخلاقی را در ورزش نهادینه کنند.

به گزارش تابناک گیلان، این روزها مردم از فوتبالی می گویند که ماشینی شده و دیگر رنگ و بوی تعصب قدیمی ها را ندارد، فوتبالی که فوتبالیست هایش را با مدل مو و ماشین های آنچنانی شان می شناسند تا با شوت ها و دربیل های مبهوت کننده شان، حرفی که دو تن از بازیکنان نه چندان دور سابق فوتبال کشور زدند.


آیا امیدی به حل شدن مسائل فرهنگی فوتبال گیلان با این ادبیات می رود!؟ / الماسخاله:  آقای شیرینی شما بی شعور هستید! / شیرینی ، شیرین می زند و ... !


از فوتبالی می گویند که صفرهای قرارداد در آن چشم ها را از حدقه بیرون می آورد، اما اخلاق فوتبالی ها به نیمه گمشده این رشته پرمخاطب تبدیل شده است.

سالهاست اخلاق و جوانمردی در ورزش جای خود را به بی اخلاقی و پول داده اند و نتیجه گرایی و قهرمان پروری پایه های فرهنگی ورزش کشور را متزلزل کرده است. به راستی مشکل از کجا اغاز شد؟ چه کسانی در بروز بی اخلاقی ها مقصرند و برای برون رفت از این فضا چه باید کرد؟هیئت های فوتبال در این زمینه چه وظیفه ای دارند؟

بداخلاقی روز گذشته باعث شد تا مباحث اخلاقی که خیلی کم رنگ در رسانه ها مطرح می شد نیز مطرح شود و در این میان برخی اخبار نشان از وساطت برخی مدیران ورزشی و حتی چهره های بیشتر رسانه های تا ورزشی نیز هنگام مواجهه با چنین رفتارهایی داشت تا جائیکه این افراد در صدد توجیه رفتار های زشت صورت گرفته برآمدند.

کمتر از یکی دو هفته گذشته بود که اتفاق تلخ دیگری در دیدار دو تیم پارسه و داماش گیلان اتفاق افتاد که بازیکنان دو تیم با یکدیگر کتک‌کاری شدیدی کردند.

به گزارش تابناک گیلان، متاسفانه به کرات شاهد بی اخلاقی های فرهنگی در داخل و خارج از زمین فوتبال هستیم که گویا جایی که پول نباشد،نه پدر دارد و نه مادر !


آیا امیدی به حل شدن مسائل فرهنگی فوتبال گیلان با این ادبیات می رود!؟ / الماسخاله:  آقای شیرینی شما بی شعور هستید! / شیرینی ، شیرین می زند و ... !

اما یکی از نهادهایی که خودش را در فوتبال گیلان،متولی این ورزش می داند هیئت فوتبال است و از قضا برای سازمان و تشکیلات خودش کمیته ای به نام کمیته فرهنگی تعریف کرده است که تا چه حد مخاطبان این رشته پرطرفدار با وظایف این کمیته آشنا هستند کاری نداریم اما نقطه قابل تامل این است که اگر شخصی که راس این مجموعه قرار دارد نتواند آداب و اخلاق فرهنگی را به درستی رعایت کند،دیگر سرنوشت فرهنگ و اخلاق و ادبیات فوتبال گیلان چه خواهد شد؟


در پایان گزارش به گوشه ای از مصاحبه های الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان طی دو سال اخیر اشاره می کنیم:

- آقای شیرینی، شیرین می زند

- شیرینی فکر کرده زمین تمرین را در رشت قولنامه کرده

- من اصلا اشتباه کردم به پرسپولیسی ها زمین تمرین دادم

- گرفتار شده ایم از دست این پرسپولیسی ها

- آقای شیرینی شما بی شعور هستید!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
این آقای شیرینی چند سال پیش تو رشت توهین کرده بود به مسئولان نود هم پخش شد این قضیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار