کد خبر: ۱۱۴۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ 20 January 2024

دبیر ستاد انتخابات گیلان : نامزد‌های انتخاباتی که تایید هیات نظارت دارند تا ۱۵ روز قبل از اخذ رای می‌توانند حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند.
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان درگفتگو با تابناک گیلان گفت : بر اساس قانون، نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در حال حاضر تایید هیات نظارت به آن‌ها ابلاغ شده است تا ۱۵ روز قبل از اخذ رای، امکان ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه از طریق سامانه انتخابات دارند.
جواد شفیعی ثابت اضافه کرد: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه مربوطه و هیات نظارت با بررسی بند ۶ ماده ۳۱ درصورت نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه جدید صلاحیت داوطلب را بررسی و پس از ۱۰ روز نتیجه درخواست را به داوطلب اعلام می‌کنند.
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان تصریح کرد: تا امروز فقط یک داوطلب در سامانه تقاضای تغییر از حوزه انتخابیه رشت و خمام به حوزه انتخابیه فومن و شفت را ثبت کرده است که پس از فرآیند بررسی نتایج از سوی هیات نظارت بر انتخابات به ستاد انتخابات اعلام می‌شود.
وی همچنین از همه اصحاب رسانه و فعالان سیاسی و اجتماعی خواست از گمانه زنی‌های غیرقانونی در خصوص تغییر حوزه انتخابیه نامزد‌ها پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار