کد خبر: ۱۱۴۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ 28 December 2023
بازدید وزیر بهداشت از مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی بابلسر  

 

به گزارش تابناک مازندران ، وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر عین الهی بهمراه استاندار مازندران جناب آقای دکتر سید محمود حسینی پور، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکترباقرزاده ، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل جناب آقای دکتر مظفری پور و جمعی از مسئولین شبکه بهداشت و هیئت همراه از بیمارستان در حال ساخت 280 تختخوابی مرکز آموزشی، درمانی شهید رجایی شهرستان بابلسر بازید کردند،
بر اساس این گزارش ، در راستای این بازدید دکتر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در خواست از وزیر بهداشت جهت توسعه و تجهیز مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی شهرستان بابلسر داشت و اظهار نمودن این مرکز بعنوان مرکز تخصصی و دولتی پرتو درمانی در استان مازندران محسوب می شود .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد

 افتتاح بیمارستان تخصصی کودکان امیرکلا در سفر ریاست جمهوری

وزیر بهداشت با اشاره به پیشرفت فیزیکی 99 درصدی بیمارستان تخصصی کودکان امیرکلا اظهار داشت : تا قبل از این دولت بیمارستان از پیشرفت 40 درصدی برخوردار بوده است که در طی دوسال اخیر  با پیشرفت 99 درصدی  در سفر ریاست جمهوری به مازندران این بیمارستان افتتاح می شود .

 بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان کودکان تخصصی امیرکلا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت :  پروژه ساخت بیمارستان کودکان امیرکلا از سال 94 شروع شد و تا قبل از  دولت مردمی تنها 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در طی دوسال اخیر با اعتبار 850 میلیارد ریالی شاهد پیشرفت فیزیکی 99 درصدی هستیم که در  سفر ریاست جمهوری به مازندران افتتاح می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه این بیمارستان تمام تجهیزات ضروری یک بیمارستان را داراست، گفت: این بیمارستان مجهز به بخش های متنوع فوق تخصصی و اورژانس بوده و نه تنها ظرفیت پذیرش بیماران اطفال شهرستان بابل بلکه کل منطقه را دارا میباشد.

وی با اشاره به برنامه وزرات بهداشت برای این بیمارستان یادآور شد: وزارت درصدد است بعد از انتقال بیمارستان قدیمی به این بیمارستان آن را بازسازی و از آن استفاده کند.

عین اللهی در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت امسال دارو نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی بین بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت بسیاری از داروها را تامین کردیم.

وی از مشکل ایجاد شده در خصوص تامین شیر خشک در دو ماه گذشته در کشور اشاره و بیان کرد: این مشکل ایجاد شده به سبب قاچاق شیرخشک و ومیزان مصارف غیرواقعی بوده که با برنامه ریزی انجام شده با ارائه کدملی و تاریخ تولد برای فرزندان زیر دوسال با سهمیه 10 قوطی در ماه ارائه می شود.

عین اللهی با اشاره به اینکه 99 درصد داروها تولید داخلی است، گفت: ارائه انسولین نشان دار بوده وبا نسخه الکترونیکی با تایید پزشک به بیمار ارائه می شود.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار