محمدرضا جلالی در شورای ترافیک شهرستان لنگرود،
کد خبر: ۱۱۴۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 29 November 2023

مصوبات شورای ترافیک باید جامع، مانع، فنی و قانونی باشدمصوبات شورای ترافیک باید جامع، مانع، فنی و قانونی باشدمصوبات شورای ترافیک باید جامع، مانع، فنی و قانونی باشد

محمدرضا جلالی در شورای ترافیک شهرستان لنگرود، با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک باید جامع، مانع، فنی و قانونی باشد، اظهار کرد: باید با تصمیم گیری های مناسب کمترین هزینه را برای مردم و دولت ایجاد کنیم به گزارش تابناک گیلان.
وی خواستار هماهنگی مدیریت شهری با فراجا شد و افزود: به دنبال پایش تصویری فضای ترافیکی شهرستان به ویژه ورودی ها و خروجی ها هستیم و شهرداران برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.
فرماندار لنگرود با بیان اینکه تنگناهای مالی موجب شده برخی از پروژه های مرتبط با حوزه شورای ترافیک ناتمام بماند، تصریح کرد: کمربندی لنگرود یکی از دغدغه های شهرستان است، زیرا بخش عمده ترافیک با بهره برداری از این پروژه رفع می شود.
جلالی با تاکید بر لزوم کاهش بار ترافیکی شهر، ادامه داد: علیرغم افزایش سفرها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گره ترافیکی نداشتیم که ناشی از مصوبات کاربردی شورای ترافیک بوده است.
وی با بیان اینکه باید ترافیک ورودی و خروجی شهر لنگرود به ویژه در ایام تعطیلات را مدیریت کنیم، گفت: کی از اقدامات لازم استفاده از تابلوهای هوشمند است تا مسافران چند کیلومتر باقی مانده به لنگرود، مسیرها را شناسایی کنند تا بار ترافیکی برای داخل شهر ایجاد نشود.
فرماندار لنگرود کاهش ترافیک و عبور و مرور روان را موجب رضایتمندی مردم دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ ترافیکی باید در جامعه نهادینه شود و در این راستا با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان، فرهنگ سازی را از مدارس شروع خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار