استاندار گیلان در شورای اداری ماسال:
استاندار گیلان با تاکید بر اینکه در سفرهای شهرستانی همه مشکلات و مباحث مدنظر قرار داده می‌شود تا لبخند رضایت را در چهره مردم شاهد باشیم، گفت: موظفیم به عنوان خدمتگزاران به مردم صادقانه خدمت و اگر وعده ای دادیم حتما عمل کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ 28 November 2023

مسئولان موظف به خدمت صادقانه به مردم هستندمسئولان موظف به خدمت صادقانه به مردم هستندمسئولان موظف به خدمت صادقانه به مردم هستندمسئولان موظف به خدمت صادقانه به مردم هستندمسئولان موظف به خدمت صادقانه به مردم هستندمسئولان موظف به خدمت صادقانه به مردم هستندمسئولان موظف به خدمت صادقانه به مردم هستندمسئولان موظف به خدمت صادقانه به مردم هستندمسئولان موظف به خدمت صادقانه به مردم هستند

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان؛ اسدالله عباسی عصر امروز (دوشنبه) در جلسه شورای اداری با محوریت بررسی مسائل، مشکلات و موضوعات ماسال در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه، گرامیداشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی و با اشاره به پیروزی عزتمندانه مقاومت، حماس و مردم مظلوم فلسطین گفت: مردم مقاوم فلسطین و غزه برای اهداف مقدس، اعتقادات دینی، قرآنی و مذهبی مقتدرانه ایستادگی کردند.

وی با برشمردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسراییل اظهار کرد: کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در این کشتار، اسراییل حمایت کردند اما مردم غزه با مقاومت شان هماهنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم جعلی صهیونیست را ضربه فنی کردند.

* باید جلوی برخی از افراد سودجو در حریق اراضی جنگلی گرفته شود

وی در ادامه با اشاره به آتش سوزی ر‌وزهای اخیر اراضی جنگلی در مناطق مختلف گیلان بیان کرد: گیلان استانی حادثه خیز است اما حوادثی مانند آتش سوزی عرصه های جنگلی قابل پیشگیری بوده و می توان برای کاهش حریق ها اقدام کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به کار طاقت فرسای نیروها برای مهار و اطفای حریق در اراضی جنگلی استان و قدردانی از آنان اظهار کرد: باید جلوی برخی از افراد سودجو در ارتباط با حریق اراضی جنگلی گرفته شود و در صورت شناسایی آنان به مردم معرفی شوند.

عباسی اشاره کرد: دامدارانی که در مناطق روستایی حضور دارند حافظان صدیق هستند که نیاز است برایشان رفاه ایجاد کرد و راه عشایری را ترمیم و بهسازی کرد.

وی با بیان اینکه به دامداران توجه ویژه شود افزود: انتظار می رود لبنیات مورد نیاز مردم ماسال توسط همین دامداران تهیه شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کاشت نهال از دست اندرکان منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت از محیط زیست گیلان خواست تا کاشت درخت را در اولویت قرار دهند.

استاندار گیلان بیان کرد: جنگل های هیرکانی از میراث گرانبهای گذشتگان بوده که به ما به ارث رسیده از این رو برای حفظ آن همگان باید همکاری کنند.

*انتخابات نماد مردم سالاری دینی است

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات یازدهم اسفند امسال اشاره کرد و افزود: انتخابات برای کشور سرنوشت ساز بوده و برای تحکیم نظام، استمرار در حاکمیت، دموکراسی و مردم سالاری دینی است.

وی با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در تمام انتخابات کشور بیان کرد: مردم در این دوره از انتخابات با حضور پرشور خود بار دیگر دشمنان انقلاب را ناامید خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزوذ: اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات در شهرستان ماسال عملکرد خوبی داشتند که باید این روند در همه شهرستانها تداوم یابد.

وی با اشاره به چهار راهبرد مقام معظم رهبری شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات خاطر نشان کرد: ما نیز در گیلان بر این اساس برای انتخابات پیش رو اقدام خواهیم کرد.

*توجه به زیرساختهای توسعه ای ماسال
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرستان ماسال دارای مزیت های فروانی از جمله گردشگری است که در این راستا باید زیرساخت های لازم برای توسعه تعبیه شود، تصریح کرد: صرف حضور گردشگران در این شهرستان و ساخت ویلا هیچ سودی برای مردم ندارد و سبب افزایش مصرف آب و برق و کاهش زمین های کشاورزی می شود بلکه باید اگر هم سرمایه گذاری صورت می گیرد برای رشد وتوسعه شهرستان باشد.

عباسی تاکید کرد: در سفرهای شهرستانی همه مشکلات و مباحث مدنظر قرار داده می‌شود تا لبخند رضایت را در چهره مردم شاهد باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 146 شهید والامقام شهرستان ماسال گفت: ما موظفیم به عنوان خدمتگزاران به مردم صادقانه خدمت کنیم و اگر وعده ای دادیم حتما عمل کنیم.

در این جلسه که مشاور و سرپرست اداره کل حوزه استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند، فرماندار ماسال و مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد کشاورزی استان نیز گزارش اقدامات و مسائل مربوط به حوزه شهرستان ماسال را بیان و ارائه کردند.

استاندار گیلان در بدو ورود به ماسال با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهدای این شهرستان، با نثار فاتحه و اهدای گل ادای احترام کرد.

وی از پروژه تعریض جاده کلیدبر به ماسال محدوده (پیچ روستای خودبچر به ماسال ) بازدید کرد و برای تسریع در اجرای این پروژه دستوراتی داد.

عباسی همچنین از پروژه سد لاستیکی ماسال بازدید کرد و در جمع اهالی روستای پنگاپشت بخش شاندرمن این شهرستان حضور یافت و به مطالبات مردم در موضوعات مربوط به برق و راه و دیگر موارد طرح شده از سوی شورا و دهیاری مورد بررسی قرار داد.

استاندار چندی قبل به اهالی پنگاپشت موضوع گازدارشدن این روستا را وعده داده بود که در این سفر مردم از استاندار گیلان برای تحقق این مهم قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار