رئیس اداره مراکز و مدارس غیردولتی خراسان رضوی گفت: بحث شرکت در کلاس‌های فوق‌برنامه در مدارس غیرانتفاعی اجباری نیست و باید شورای انجمن اولیا مربیان این مدارس در رابطه با برگزاری این کلاس‌ها مصوبه کنند و افراد با رضایت خود شرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹ 20 November 2023

به گزارش تابناک رضوی، نیک‌پور با بیان این مطلب افزود: اگر مدرسه‌ای دانش‌آموزان را مجبور به شرکت در کلاس‌های فوق‌برنامه کرد والدین به ما اطلاع دهند و امسال یک مورد این اتفاق را داشتیم که پیگیری شد و مدرسه ملزم شد که تمام مبالغی که دریافت کرده به والدین برگرداند.
وی گفت: سال‌های قبل کلاس فوق‌برنامه اجباری جزو برنامه‌های برخی از مدارس بود ولی امسال وزارت شرکت در این کلاس‌‌ها را اختیاری کرده‌است.
نیک پور افزود: ممکن است برخی مدارس اول سال اعلام کرده‌باشند که ما کلاس‌های اجباری داریم و اگر کسی نمی‌خواهد در این مدرسه ثبت‌نام نکند که اگر همین را هم کسی گزارش کند پیگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مدارس غیر انتفاعی کلاس‌های فوق‌برنامه را در قرارداد قید می‌کنند و والدین هم قرارداد را امضا می‌کنند ولی توجه‌ به بند قراردادی که حضور در کلاس‌های فوق برنامه اجباری است، نمی‌کنند و شهریه کلاس‌های فوق‌برنامه را تحت قرارداد و شهریه مدرسه پرداخت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار