کد خبر: ۱۱۳۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ 20 November 2023

تابناک/گیلان مدیر کل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه برای ساخت ۱۱ هزار واحد کمبود زمین داریم، گفت: مقرر شد ۶۰ هکتار زمین توسط دستگاه‌ها تامین شود تا شاهد خانه‌دار شدن مردم باشیم.

محمدرضا فلاحتگر در گفت وگو با تابناک گیلان، با بیان اینکه حدود ۱۲۰ هزار نفر در قالب طرح نهضت ملی مسکن در گیلان ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد، حدود ۲۷ هزار نفر پایش شده که دارای چهار شرط دریافت مسکن بودند.

وی از تامین زمین برای حدود ۱۶ هزار واحد به مساحت ۱۸۱ هکتار خبر داد و تصریح کرد: عملیات اجرایی حدود ۹۹۰۰ واحد آغاز شده که از این تعداد ۲۲۹۰ واحد مربوط به نیروهای مسلح است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه مابقی واحدها توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مسکن استان به عنوان کارگزار راه و شهرسازی احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: برای ساخت ۱۱ هزار واحد کمبود زمین داریم.

فلاحتگر به دستور استاندار گیلان مبنی بر همکاری دستگاه ها جهت تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و یادآور شد: مقرر شد ۶۰ هکتار زمین توسط دستگاه‌ها تامین شود تا شاهد خانه‌دار شدن مردم باشیم.

وی همچنین به تامین اعتبار برای اجرای طرح جامع تفصیلی در شهرستان‌ها اشاره و عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون پنج طرح تفصیلی از جمله رشت را ابلاغ کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار