نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و استاندار با انتشار پیام مشترکی از همراهی مردم و مسئولین استان در سفر رئیس جمهور به شهرکرد قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ 18 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرکرد، در متن پیام مشترک حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد و غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: مردم این استان در ۲۵ آبان ۱۴۰۲ با استقبال گرم و پرشور از رییس جمهور روز تاریخی دیگری ثبت کردند و با بصیرت و موقع شناسی خود را به رخ کشیدند.

در این پیام آمده است: مردم چهارمحال و بختیاری در استقبال از رییس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله رییسی سنگ تمام گذاشته و با این حضور پررنگ و معنادار اعجاب کشور و جهان را برانگیختند.

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار چهار محال و بختیاری در این پیام خاطرنشان کردند: شما نشان دادید زحمات و تلاش‌های کسانی که خود را خادم صادق مردم می‌دانند مد نظر دارید کسانی که برای گره‌گشایی از مشکلات شما شب و روز نمی‌شناسند و در راه تحقق وعده‌های خود از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

در این پیام تاکید شده است: این حضور گسترده و غرورانگیز وظیفه ما مسوولان به عنوان خدمت‌گذاران استان را در انجام وظیفه دوچندان می‌کند.

این پیام می‌افزاید: به طور قطع سفر دور دوم رییس‌جمهور عزیزمان برای استان برکت‌های فراوانی خواهد داشت و از همین لحظه پیگیری‌ها و اقدامات در راستای جذب اعتبارات و انجام مصوبات سفر را آغاز کرده‌ایم.

در ادامه این پیام ابراز امیدواری شده است مدیران استانی بتوانند قدردان عملی ایشان بوده و با تلاش و جدیت جهادی در خدمت مردم عزیز استان باشند.

در پایان این پیام مشترک آمده است: از همت و همدلی و پایمردی همه مردم شریف استان در استقبال بی‌نظیر از دولت و هیات وزیران قدردانی می‌کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک استانی پویا و توسعه‌یافته را شاهد باشیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت ۲۵ آبان ماه به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار