خودکفایی اقتصادی رمز ایستادگی در مقابل دشمن و بهبود مردم و کشور است.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶ 16 November 2023

آیت الله طباطبایی در بازدید از  دو واحد صنعتی ، این کارخانجات را از واحدهای تولیدی بزرگ و ارزشمند کشور و استان برشمرد و گفت: فعالیت این واحدهای صنعتی و تولیدی سبب می شود دست کشور در مقابل دشمنان دراز نباشد و امیدوار هستم مردم نیز پول خود را به سمت واحدهای صنعتی سوق دهند و سبب راه اندازی کارهای تولیدی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: راه اساسی پیشرفت کشور نیز تولید است و زمانی که کار و تولید زیاد شود، وضع مردم و دولت نیز خوب می شود. 

او اضافه کرد: هر قدمی که برای کوتاه کردن دست دشمن برداریم، به نفع کشور و دین است؛ همان طور که در اتفاقات غزه نیز مشاهده شد که کشورهای اطراف غزه، به دلیل آنکه تحت پوشش آمریکا هستند، جرأت کمک به غزه را ندارند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به رشد و پیشرفت هایی که طی 40 سال اخیر، پس از پیروزی  انقلاب اسلامی حاصل شده است، گفت: این در شرایطی است که در جنگ تحمیلی، حتی ابزار و تسلیحات لازم را نداشتیم و کشورهای دیگر نیز با آن که اسلحه در انبارهای خود داشتند، به دلیل ترس از آمریکا و شوروی، آن را در اختیار ما قرار نمی دادند.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به ذلت و زبونی برخی از کشورهای اسلامی در برابر آمریکا عنوان کرد: تمام تسلیحات کشوری مانند عربستان از آمریکاست و به همین دلیل است که ترامپ نیز اظهار کرد اگر یک هفته، عربستان را حمایت نکنیم، امکان زندگی نخواهد داشت؛ یعنی همان کاری که با پهلوی کردند؛ در حالی که این عزت نیست و عزت را باید با کار و کوشش کسب کرد.

در این دیدار، مسئولان و کارکنان این کارخانجات، مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگانِ این عرصه را بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار