کد خبر: ۱۱۳۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱ 08 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن ضروری دانستن رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری گفت: شهدای ما از تمام لذت‌ها پیش خدا بودن، باخدا بودن و خدا را خواستن را برگزیدند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای شاخص استان مازندران که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: باید در همه مجموعه های ما جامعه ایثارگران و خانواده‌هایشان عزیز و محترم باشند و به مشکلات جامعه ایثارگری رسیدگی شود تا خودشان از اینکه از جامعه ایثارگران هستند راضی و خوشحال باشند و افتخار کنند.

وی افزود: شهدای ما به اینکه با خدا باشند و پیش خدا باشند دلخوش هستند و چیز دیگری آنان را دلخوش نمی‌کند، بهشت و لذت‌های بهشتی به جای خود، خدا هم می‌فرماید که شهدا "عند ربهم یرزقون" هستند، پیش ما هستند و روزی می خورند.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: حضرت آسیه (س) همسر فرعون، این شهیده بزرگوار نیز از خدا می‌خواست که "رَبِّ ابْنِ لِي عِنْدَكَ بَيْتاً فِي الْجَنَّةِ" خدایا پیش خودت به من خانه عطا کن، این هست که شهدای ما از تمام لذت‌ها و نعمت‌ها، پیش خدا بودن، باخدا بودن و خدا را خواستن را برگزیدند و خداوند هم فرمود اینها من را می خواهند و به من می رسند، این بزرگترین پاداش یک شهید است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما افتخار می‌کنیم که در ایران اسلامی ما بعد از هزار و چهارصد سال گیرنده‌های قوی در روح و جان ایرانیان ما آنچنان تابش‌های سرفراز مکتب خاتم انبیا (ص) را گرفتند که از کسانی که پیش خود پیغمبر (ص) هم بودند عاشق‌تر و شیفته‌تر شدند و این نشان دهنده آن است که جامعه ایران اسلامی ما خیلی مومن و دیندار است.

امام جمعه ساری یادآور شد: به گفته شهید خرازی گاه یک نگاه حرام مدت‌ها و سال‌ها شهادت را برای کسانی که شایستگی را دارند به تاخیر می اندازد، ما به خانواده‌های شهدا افتخار کرده و همدردی می کنیم با خانواده‌های غزه که نه بیمارستان، دارو، غذا و نه چیزی دارند، امیدواریم خدا کمکشان کند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار