معاون وزیر کشور عنوان کرد
معاون وزیر کشور گفت: طبق آمارها ۲۰۰۰ نفر از غق شدگی نجات پیدا کردند؛ در واقع این افراد به غرق شدن نزدیک بودند و اگر تلاش‌های ناجیان و امدادگران نبود، حوادث تلخی رخ می داد
کد خبر: ۱۱۳۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 25 October 2023

محمد عباسی امروز، سوم آبان ماه در اختتامیه طرح های سالم سازی دریا که در ساحل چمخاله برگزار شد، با بیان اینکه هم افزایی ها و همراهی ها و همکاری های دست اندرکاران ساماندهی سواحل موجب شد به موفقیت دست پیدا کنیم، گفت: وحدت آفرینی رمز رشد و تعالی همه جانبه است و هر کجا اتحاد و انسجام داشتیم توفیق پیدا کردیم و هر کجا با تفرقه مواجه شدیم، به نتیجه نرسیدیم.

وی از کاهش بیش از ۷۵ درصدی غریق ها در سواحل مازندران خبر داد و با بیان اینکه غریق های گیلان یک سوم سال گذشته بود، تاکید کرد: با رشد ۱۴۰ درصدی نجات غریق ها مواجه شدیم.

معاون اجتماعی وزیر کشور، اتحاد و وحدت دست اندرکاران ستاد ساماندهی سواحل را موجب جلوگیری از خطر دانست و اظهار کرد: طبق آمارها ۲۰۰۰ نفر از غرق شدگی نجات پیدا کردند؛ در واقع این افراد به غرق شدن نزدیک بودند و اگر تلاش های ناجیان و امدادگران نبود، حوادث تلخی رخ می داد.

وی طرح های سالم سازی سال جاری را نمایش همفکری و همگرایی و اقتدار دست اندرکاران سواحل دانست و بیان کرد: در کنار عملیات امداد و نجات، عملیات نجابت و سلامت فرهنگی را نیز اجرایی کردیم.

عباسی، حفظ جان مردم را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: محیط سالم هم مهم است و باید زمینه فرح و نشاط واقعی، عقلی، شرعی و پایدار را برای مردم فراهم کنیم.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به راه اندازی سامانه ساماندهی سواحل جهت جمع بندی تجارب امدادی و خدماتی و فرهنگی و امنیتی برای سال آینده، عنوان کرد: باید مشکلات و کمبودها و نواقص را شناسایی و رفع کنیم.

وی یکی از مشکلات را در پرداخت مطالبات ناجیان دانست که با همت و دستور رئیس جمهور در اولویت قرار گرفت و بیان کرد: در سامانه ساماندهی سواحل اقدام به طرح همه خلاقیت ها و ایده ها و نظرات خواهیم کرد تا ساحلی سالم و مفرح داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار