امام جمعه شهرستان آبیک مطالبه گری منصفانه از مسوولان برای رفع مشکلات مردم توسط خبرنگاران را لازم، ضروری و موثر بیان کرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 19 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، حجت الاسلام تقی روحانی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات دفتر نمازجمعه برگزار شد، با قدردانی از زحمات خبرنگاران شهرستان در انعکاس اخبار مختلف، بر مطالبه گر بودن اصحاب رسانه تاکید و اظهار کرد: به چالش کشیدن صحیح و منصفانه مسوولان برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم لازم و مطلوب است چه بسا ممکن است یک تلنگر از سوی خبرنگاران، چند مسوول را از غفلت در خدمت به مردم و انجام وظایف خود بیدار کند.

وی با بیان اینکه به ارتباط قوی و عمیق با رسانه‌ها معتقدم و نگاه ویژه به خبرنگاران دارم، افزود: با توجه به اعتماد مقام معظم رهبری به بنده برای امامت جمعه شهرستان آبیک، باید عرض کنم رویکرد و نگاه بنده فرهنگی است و با توجه به اقدامات دشمن در عرصه‌های فرهنگی، به شدت نیازمند حرکت فرهنگی هدفمند هستیم که با هماهنگی دستگاه‌های مختلف تحت لوای فرمانده قرارگاه فرهنگی یعنی امامت جمعه، برنامه هایمختلفیف در آبیک اجرا و شاهد تحول خوبی در این حوزه در شهرستان خواهیم بود.

امام جمعه شهرستان آبیک با ذکر اینکه از مشکلات و گرفتاری‌های مردم شهرستان آبیک با خبر و مطلع هستم، تصریح کرد: اگر مردم از بنده مطالبه و درخواستی داشته باشند درخواست‌ها به صورت مکتوب به دستگاه مربوطه ارجاع داده می‌شود تا پاسخ لازم از سوی مسوولین ارائه شود.

روحانی ادامه داد: قدردان مسوولینی که قانونمند حرکت می‌کنند و برای حل مشکلات مردم کوتاهی نمی‌کنند، هستم و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم را با تلاش و جدیت بیشتری پیگیری کنند.



وی با بیان اینکه مقید به برگزاری جلسات تشریفاتی نیستم و لازم است خروجی جلسات به نفع مردم منجر شود، اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف فرهنگی، ستاد نماز جمعه، هیئات مذهبی، کانون مداحان و... جلسات متعدد برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم در اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و خلاقانه، گام‌های موثری در شهرستان برداریم.

امام جمعه شهرستان آبیک به دیدار‌های مسوولان ادارات مختلف با ایشان، بر حضور خود در ادارات و آشنایی با عملکرد آن‌ها اشاره و اذعان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک اگر دچار روزمرگی هستند باید از این حالت خارج شوند چرا که سبب می‌شود تضمین زیادی برای خدمت آن‌ها در شهرستان وجود نداشته باشد؛ بنابراین لازم است در راستای پیشبرد اهداف شهرستان، از هیچ گونه خدمتی به مردم و تلاش برای رفع مشکلات شهرستان دریغ نورزند. البته با کار‌های ایجابی مطالبه‌گری صورت می‌گیرد تا شهرستان از حالت خنثی خارج شود و نباید مطالبات مردم بر زمین بماند.

روحانی با بیان اینکه مشکلات شهرستان آبیک باید مجدانه پیگیری و با ارائه راهکار‌های لازم حل و فصل شود، تصریح کرد: علت وجود مشکلات این است که در دولت‌های گذشته به طور مناسب پیگیری نشده و به صورت موقتی، مقطعی و مسکن بوده که موارد برجای مانده باید به طور جدی پیگیری شود.

وی در پایان گفت: در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی برای بانوان شهرستان آبیک نیز برنامه‌های مختلفی در دستور کار قرار دارد که در طی سال به اجرا در می‌آید و شاهد آثار آن در شهرستان خواهیم بود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار