معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: کارآگاهان اهوازی برای بررسی حادثه تیراندازی به عزاداران حسینی به دزفول اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 17 October 2015

سید رحمان موسوی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان  اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه یکی از تکیه های عزاداری امام حسین (ع) در شهر صفی آباد شهرستان دزفول توسط سه فرد ناشناس سوار بر خودروی پژو پارس سفید رنگ مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

سرهنگ سید رحمان موسوی افزود: مجرمان با استفاده از سلاح گرم از نوع کلاش به سمت تعدادی از عزاداران درون و بیرون از تکیه تیراندازی کردند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند. همه این چهار نفر مرد و جوان بودند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: حال عمومی مصدومان خوب است و پلیس با جدیت هرچه تمامتر در حال بررسی زوایای مختلف این حادثه است.

موسوی عنوان کرد: تیم های مجرب و کارکشته ای پیگیری این پرونده را بر عهده گرفته اند که انشاالله به زودی عوامل این حادثه را شناسایی و دستگیر می کنند.

وی یادآور شد: این تیم ها متشکل از کارآگاهان اعزامی از استان در شهرستان اهواز و کارآگاهان خود شهرستان دزفول است. انشاالله با کارآمدی و تجربه بالای این تیم مشترک مجرمان در اسرع وقت شناسایی و دستگیر خواهند شد.

موسوی توضیح داد: حسین کریمی یگانه ۲۸ ساله و بهمن رضایی ۲۵ ساله در این حادثه فوت کردند و امین جدیدالاسلام و کاظم بختیاری نیز مجروح شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار