کد خبر: ۱۱۳۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 13 October 2023

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از احداث سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی توسط خیرین در استان خبر داد.

ولی جهانی در گفتگو با تابناک گیلان، اظهار کرد: به کارگیری از ظرفیت خیرین در بخش‌های مختلف بویژه تقویت زیرساخت‌های گردشگری مورد توجه است.

وی از احداث سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی توسط خیرین در گیلان خبر داد و افزود: با عنایت به ضرورت ارائه خدمات مطلوب رفاهی و بهداشتی به تمامی هموطنان و گردشگران، این اداره کل با هماهنگی برخی از خیرین استانی نسبت به انتخاب نقاطی در استان به منظور اجرای طرح احداث سرویس‌های بهداشتی اقدام کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ادامه داد: دو نقطه در شهر رودبار و یک نقطه در شهرستان رشت در روستای موشنگاه شناسایی که توسط خیرین در حال اجرای سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها هستیم.

جهانی از ساخت ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه در گیلان خبر داد و بیان کرد: با ساخت ۳ مجموعه در رودبار و رشت تعداد سرویس بهداشتی و نمازخانه به ۱۲ مورد می‌رسد.

وی با بیان اینکه خیرین در شهرستان رودبار نسبت به آغاز عملیات اجرایی سرویس‌ها اقدام کردند، افزود: بر اساس زمان بندی ها و پیشرفت کار پیش بینی می‌شود تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد.

جهانی با تاکید بر لزوم مشارکت خیرین در کارهای عامه پسند، به تشریح اقدامات این اداره کل در بخش‌های مختلف پرداخت و اضافه کرد: مشخص کردن ۶ نقطه از اراضی بمنظور اجرای طرح‌های رفاهی بهداشتی، نهایی شدن دو نقطه از اراضی برای انجام این امور، بازدید از تمامی تأسیسات موصوف و تهیه گزارش کامل در این خصوص، احیا تعدادی از سرویس‌های بهداشتی در حال تخریب از جمله سرویس منطقه لاریخانی، بازسازی تعدادی از سرویس‌ها توسط شهرداری‌ها با پیگیری اداره کل، تشکیل کمیته ساماندهی سرویس بهداشتی‌ها و … تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار