معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امروز نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است و با خدمات متکثر و متنوعی که در حوزه‌های مختلف متوجه او بوده و ماموریت‌های ذاتی که برای آن تعریف شده به یک جایگاهی از اعتماد و همراهی با مردم رسیده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹ 07 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، عباس کاظمی در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با اشاره به ۵۱ شهید نیروی انتظاری در سال جاری، تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی عاشقانه، مجاهدانه و خالصانه در مسیر خدمت به نظام اسلامی و مردم سر از پا نمی‌شناشند، جان عزیزِ خود را در کف دست گرفتند تا مردم در همه شئون زندگی در امنیت و آرامش به زندگی عادی خود بپردازند.

وی افزود: به نمایندگی از شورای تأمین استان از یکایک نظم‌آفرینان و حافظان امنیت تقدیر می‌کنم. امروز مجموعه نیرو‌های مسلح در نظام اسلامی در نهایت آمادگی و هوشیاری قرار دارند و این آمادگی سبب شده دشمنان از اقدامات و نقشه‌های شوم خود در این عرصه منصرف شوند و بازدارندگی پایدار در مجموعه فضای نیرو‌های مسلح حاکم شده و این مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های خالصانه نیرو‌های مسلح است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: امروز شاهد اتحاد، وحدت، یکپارچگی و انسجامی در بین نیرو‌های مسلح هستیم که بی‌نظیر است، این ویژگی سبب شده تا امروز کوچک‌ترین رخنه‌ای به سد مستحکم نیرو‌های مسلح وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: امروز اتحاد خیره‌کننده‌ای در بین نیرو‌های مسلح و فرماندهان بصیر و هوشیار در سطوح مختلف کشور و استان را شاهد هستیم، این فضا به الگوی نمونه مدیریتی و حکمرانی در عرصه‌های مدیریتی و خدمت شایسته به مردم تبدیل شده است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

این مسوول عنوان کرد: نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است و با خدمات متکثر و متنوعی که در حوزه‌های مختلف متوجه او هست و مأموریت‌های ذاتی این نیروی پرافتخار که برای آن تعریف شده به یک جایگاهی از اعتماد و همراهی با مردم رسیده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تأکید کرد: مردم نیروی انتظامی را به عنوان یک چهره خدوم باور دارند و در کنار او در مسیر خدمت‌رسانی ایستاده‌اند، نیروی انتظامی نیز طی سال‌های گذشته در مسیر مردمی شدن گام‌های بلندی برداشته است، این گام‌ها در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری دارد و باید این مسیر با اقتدار ادامه پیدا کند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار