معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: «مهارت آموزی» نیاز جوانان برای تحقق اشتغال پایدار است.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 03 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، امیر اسلامی صدر در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تهیه و ارائه دستورالعمل و وظایف دستگاه‌های اجرایی در موضوع ازدواج جوان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه «مهارت آموزی» نیاز جوانان برای تحقق اشتغال پایدار است، افزود: موضوع اشتغال در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح است و موارد موثر در این بخش با جدیت پیگیری می‌شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیریت شعب بانک‌های استان قزوین باید گزارشات خود در خصوص روند پرداخت، میزان پرداخت، تعداد افراد دریافت کننده تسهیلات مربوط به اشتغال جوانان را ارائه دهند.

اسلامی صدر از آموزش مهارت‌های مختلف به حدود ۲۵۰۰ نفر خبر داد و عنوان کرد: در حوزه اشتغالزایی با دستگاه‌های مرتبط همکاری‌های خوبی صورت گرفته و در خصوص مهارت آموزی نیز با جهاد دانشگاهی و پادگان‌ها برای آموزش و تقویت مهارت اشتغال و زندگی سربازان تفاهم نامه‌هایی امضا شده است.

این مسوول ادامه داد: تشکیل انجمن مرتبط با برنامه‌های اوقات فراغت جوانان درحال پیگیری است و در این راستا تولید محتوای ازدواج بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

وی با اشاره به مشارکت جوانان استان قزوین در رویداد ملی نما، اذعان کرد: در رویداد نما (نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی) سازمان‌های مردم نهاد ایده‌های خود را در قالب بخش اجتماعی ارائه می‌دهند و در این رویداد ملی، گروه نوردخت قزوین توانست رتبه اول کشور را با موضوع «اشتغال در خوابگاه‌های دانشجویی» کسب کند.

اسلامی صدر همچنین خاطرنشان کرد: در هفته تربیت بدنی، جشنواره تجلیل از برترین‌های اشتغال و کارآفرینی در حوزه ورزش را برگزار می‌شود.

گفتنی است در پایان این نشست، از گروه نوردخت قزوین تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار