معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تشکیل کارگروه آمایش آموزش عالی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ 03 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، عباس کاظمی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بعد از ۱۷ سال دولت سیزدهم روند اداری را شفاف‌تر و شرایط پیشبرد امور را بسیار هموار کرده است.

وی افزود: اگر در بخش‌های اجرایی ضعف و اشکال وجود دارد، موضوع به ما برمی‌گردد و باید آن را رفع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در سطح استان به شکل بهینه و هدفمند استفاده کنیم و ارتباط دستگاه‌های اجرایی با مشاغل خانگی نزدیکتر شود و امکانات در اختیار آن‌ها قرار بگیرد تا بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه دهند.

کاظمی عنوان کرد: شبکه بانکی همراهی بسیار خوبی را در خصوص پرداخت تسهیلات به فعالان عرصه مشاغل خانگی داشته است که این موضوع در رونق گیری این بخش موثر و امیدوار کننده است. همچنین موسسات مردم نهاد به همکاری و تعامل با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی نیاز دارند که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

این مسوول یکی از تعهدات دولت سیزدهم به مردم و مقام معظم رهبری را اجرای سند تحول بنیادین برشمرد و عنوان کرد: برای اجرای این سند در برخی از بخش‌ها نیازمند تغییر و بروز رسانی است.

وی از تشکیل کارگروه آمایش آموزش عالی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش باید هدایت تحصیلی را جدی بگیرد و نیازمندی‌ها مشخص شود. طرح آمایش شکل مناسبی از ادغام دانشگاه‌ها و حذف رشته‌های بدون شغل دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان گفت: کارگروه آمایش آموزش عالی از مهمترین حوزه‌های شکل گرفته است که در سطح استان تا چند وقت آینده شروع به کار خواهد کرد و در ۲۰ استان نیز شروع شده است.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار