حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی‌نوری امام جمعه محترم چابکسر در خطبه های نماز جمعه امروز چابکسر
کد خبر: ۱۱۲۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳ 30 September 2023

مواظب باشیم، کاری نکنیم که شرمنده شهدا شویممواظب باشیم، کاری نکنیم که شرمنده شهدا شویم

از خود سوال کنیم فردای قیامت چگونه باید جواب شهدا را بدیم
در احوالات سردار شهید علی غیوری فرمانده گردان لشکر امیرالمؤمنین که حقا از دلاوران و شجاعان عرصه جنگ بود و نقل شده که شش نماز واجبش را اداعا با یک وضو خوانده بود . شخصیتی که شجاعتش در خط مقدم جبهه ها در عملیات‌های مختلف مثال زدنی بود نقل شد: وقتی به خونه اش اومد موقعه برگشتش دوباره به جبهه پولی نداشت که ماشین سوار بشه لذا از محلشون ملکشاهی تا مهران با پای پیاده خودش را رسونده بود . مسئولیت ما در قبال این عزیزان زیاده و باید مواظب بود شرمنده آنان نشد به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

در چند هفته گذشته با وجود تراکم تهدیدها و اقدامات خرابکارانه دشمنان، نهادهای امنیتی و سربازان امام زمان ضربه های سهمگینی بر پیکره مزدوران و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی وارد کردند که جای تشکر دارد.

در بحث قره باغ دو امر برای ما مهمه و خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است روی این دو پافشا ی خواهیم کرد : یکی باز بودن این راه ارتباطی مهم، که کشور ما را با اروپا وصل می‌کند و دیگری نزدیک نشدن تروریست‌ها به مرزهای کشور ماست.
متاسفانه رژیم جعلی صهیونیسم و کشورهایی مثل ترکیه و انگلیس آتش بیار معرکه شدند و موضوع را پیچیده تر می‌کنند که امیدواریم از این شرایط نیز کشور ما بسلامت عبور کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار