رییس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از دادگستری شهرستان لنگرود:
کد خبر: ۱۱۲۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷ 28 September 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان بنقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان لنگرود بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک ایام هفته دفاع مقدس یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام را گرامی داشت و تصریح کرد: حل مشکلات شهروندان در ادارات از اولویت های کاری مدیران است.

وی با تاکید بر حفاظت از حقوق بیت المال اظهار داشت: تعدادی از ادارات با عملکرد نا صحیح خود عامل تضییع حقوق بیت المال هستند و با برخی اقدامات نسنجیده، زمینه زمین خواری و سوء استفاده سودجویان را فراهم می نمایند.

رئیس شورای قضایی استان تامین آرامش مردم را از اولویت های دستگاه قضایی دانست و افزود: یکی از بسترهای ناامنی نارضایتی مردم است و مدیران نباید با کم کاری، تصمیمات اشتباه و عدم توجه به ظرفیت های هر شهرستان، موجبات بی اعتمادی و نارضایتی جامعه را فراهم نمایند.

وی دارا بودن نگاه حاکمیتی در ادارات را امری ضروری و اجتناب ناپذیر عنوان نمود و گفت: داشتن روحیه هماهنگی وتعامل در تصمیمات جمعی، مهم و راهگشاست.

این مقام ارشد قضایی تعامل سازنده و همدلی و همکاری اعضای شورای تامین و دستگاه قضایی در شهرستان ها را گامی در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم برشمرد و از زحمات تمامی مسئولان و مدیران شهرستان لنگرود قدردانی نمود.

وی مشکلات منطقه چاف و چمخاله و برخی نقاط توریستی شهرستان لنگرود را ماحصل عدم نظارت مدیران دانست و بر جلب اعتماد و رضایت هرچه بیشتر مردم تاکید نمود.

رییس کل دادگستری استان گیلان در پایان به مسئولان قضایی توصیه کرد که رسیدگی سریع و دقیقی به پرونده های قضایی داشته باشند تا مشمول اطاله دادرسی نشود و همواره زمان مناسب و کیفیت رسیدگی را در اولویت قرار دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار