خسرو آرنگ امروز در مراسم تجلیل از مقام سرباز
کد خبر: ۱۱۲۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱ 27 September 2023

سرباز اسلام و انقلاب و ولایت بودن را افتخار دانستسرباز اسلام و انقلاب و ولایت بودن را افتخار دانستسرباز اسلام و انقلاب و ولایت بودن را افتخار دانستسرباز اسلام و انقلاب و ولایت بودن را افتخار دانستسرباز اسلام و انقلاب و ولایت بودن را افتخار دانستسرباز اسلام و انقلاب و ولایت بودن را افتخار دانستسرباز اسلام و انقلاب و ولایت بودن را افتخار دانست

خسرو آرنگ امروز در مراسم تجلیل از مقام سرباز که همزمان با هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد، سرباز اسلام و انقلاب و ولایت بودن را افتخار دانست و اظهار کرد: شهدا سرباز دین و وطن بودند و امروز همه ما باید سرباز ایران قوی باشیم به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.
وی با بیان اینکه شهدا برای نظام اسلامی عزت و اقتدار به ارمغان آوردند، افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس مردانه پای کار انقلاب ایستادند و از این مرز و بوم دفاع کردند.
فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به چرایی دشمنی دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در همان روزهای نخست حمله صدام به ایران فرمود که دشمنان نمی خواهند اتحاد بین مسلمانان شکل بگیرد و احکام و آموزه های متعالی دین اسلام پیاده شود.
آرنگ، با بیان اینکه صدام همواره به دنبال تسلط بر اروند بود و لذا با تحریک ابرقدرت های شرق و غرب، به ایران اسلامی حمله کرد، گفت: جلوگیری از وحدت شیعیان یکی دیگر از اهداف صدام در حمله به خاک ایران بود؛ به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای دفاع مقدس، در مراسن پیاده روی اربعیم شاهد وحدت شیعیان جهان هستیم.
وی با اشاره به ارزش و اهمیت کار سربازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، عنوان کرد: دشمنان هرگز اجازه نمی دهند که ما استقلال و آزادی و اقتدار و امنیت داشته باشیم، زیرا خوی استکباری دارند و می خواهند بر کشورهاسلطه گری کنند.
فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد، گفت: در دوران دفاع مقدس خودمان را ثابت کردیم و امروز به قدرت منطقه ای تبدیل شده ایم؛ تا جایی که دولت های سلطه گر را پای میز مذاکره آورده ایم.
وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر نزدیک شدن به قله های تعالی و پیشرفت، اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از 220 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردیم و امروز سربازان ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.
سرهنگ یحیی پور، فرمانده سپاه آستانه اشرفیه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم به خاطر اندیشه و آرمان خودشان به جبهه های حق علیه باطل رفتند و با همان لباس سربازی وارد میدان شدند.
وی از سربازان خواست شهدا را الگوی خود در زندگی قرار دهند و عنوان کرد: سربازان هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کردند.
فرمانده سپاه آستانه اشرفیه با بیان اینکه سربازان ما با لباس سربازی پا در میدان جنگ گذاشتند و به شهادت رسیدند، گفت: سردار سلیمانی خود را سرباز اسلام و نظام و ولایت می دانست و لذا ما هم نیز باید سربازوار در راه شهدا قدم برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار