آستارا به زبر آب رفت؛
فرماندار بندر آستارا اعلام کرد: بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل پل روستای سیبلی از سمت آستارا به تالش تخریب شده و تردد جریان ندارد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵ 18 September 2023

تخریب پل سیبلی بر اثر وقوع سیل و انسداد محور تالش به آستاراتخریب پل سیبلی بر اثر وقوع سیل و انسداد محور تالش به آستاراتخریب پل سیبلی بر اثر وقوع سیل و انسداد محور تالش به آستاراتخریب پل سیبلی بر اثر وقوع سیل و انسداد محور تالش به آستاراتخریب پل سیبلی بر اثر وقوع سیل و انسداد محور تالش به آستارا

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان پل بزرگ روستای سیبلی بر اثر بارش شدید باران و وقوع سیل از سمت آستارا به تالش تخریب شده و تردد جریان ندارد و این موضوع باعث ترافیک شدید در پلیس راه آستارا به سمت تالش شده است.

به گفته محمد رضا شهاب زاده فرماندار بندر آستارا تلاش برای بازگشایی مسیر ادامه دارد و شهروندان و مسافران از تردد در این محور اکیدا خوداردی کنند.

امیر مرادی مدیرکل مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز با اشاره به بارش شدید باران در آستارا اظهار کرد: در طی پنج ساعت از بامداد گذشته شاهد بارش ۲۶۵ میلی متری باران در آستارا و به ویژه در منطقه لوندویل بودیم که این‌ امر منجر به سیلابی شدن رودخانه و ایجاد سیلاب شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار