کد خبر: ۱۱۲۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ 13 September 2023

رودسر قطب تولید فندق، گل گاوزبان و پرورش گل و گیاه در کشور استرودسر قطب تولید فندق، گل گاوزبان و پرورش گل و گیاه در کشور استرودسر قطب تولید فندق، گل گاوزبان و پرورش گل و گیاه در کشور استرودسر قطب تولید فندق، گل گاوزبان و پرورش گل و گیاه در کشور است

سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری گفت:شهرستان رودسر به عنوان یکی از قطب های تولید محصول فندق، گل گاوزبان و پرورش گل و گیاه در کشور نیازمند اهتمام ویژه مسؤولان در رفع موانع تولید آن است.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر؛ دکتر محمد حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در بازدید از مجتمع گل و گیاه در چابکسر در مساحت 27 هکتار به عنوان بزرگترین مجتمع تولیدی پرورش و صادرات گل و گیاه در شمال کشور اظهار کرد: گسترش مجتمع های گلخانه ای با توجه به مزایایی چون افزایش قابل توجه میزان تولید ، اشتغال و ارزآوری یکی از اولویت های بخش کشاورزی است.
وی با اشاره به ظرفیت های تولید محصولات کشاورزی و پرورش گل و گیاه در رودسر افزود:شهرستان رودسر یکی از قطب های تولید محصول فندق، گل گاوزبان و پرورش گل و گیاه در کشور است.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذار در این شهرستان گفت:رونق تولید و ایجاد اشتغال از اولویت های دولت سیزدهم است که دستگاه های اجرایی باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی به نقش تاثیرگذار نگهداری گل و گیاه در محیط زندگی و کار اشاره کرد و افزود: نگهداری گل و گیاه به ایجاد روحیه نشاط،آرامش و امید در افراد نقش مثبتی دارد لذا آموزش حفظ و نگهداری گل گیاه برای جامعه یکی از رسالت های جهاد کشاورزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار