فرماندار لنگرود:
فرماندار لنگرود از افتتاح فاز اول بندر گردشگری چمخاله در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: برای فاز دوم نیز نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم
کد خبر: ۱۱۲۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶ 09 September 2023

فاز اول بندر گردشگری چمخاله به زودی افتتاح می شودفاز اول بندر گردشگری چمخاله به زودی افتتاح می شودفاز اول بندر گردشگری چمخاله به زودی افتتاح می شودفاز اول بندر گردشگری چمخاله به زودی افتتاح می شودفاز اول بندر گردشگری چمخاله به زودی افتتاح می شودفاز اول بندر گردشگری چمخاله به زودی افتتاح می شودفاز اول بندر گردشگری چمخاله به زودی افتتاح می شود

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدرضا جلالی در حاشیه بازدید از پروژه بندر گردشگری چمخاله در گفتگو با تابناک گیلان در شهرستان لنگرود، از تکمیل فاز اول این بندر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال 98 آغاز شده و فاز اول آن 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی با بیان اینکه 400 میلیارد تومان در فاز اول هزینه شده است، تصریح کرد: به زودی شاهد افتتاح فاز اول بندر گردشگری چمخاله خواهیم بود.
فرماندار لنگرود چمخاله را قطب گردشگری دریایی شمال کشور دانست و افزود: مقدمات سرمایه گذاری در فاز دوم نیز فراهم و مسائل و مشکلات مربوط به اراضی و محیط زیست نیز برطرف شده است و از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در این منطقه استقبال می کنیم.
جلالی، با بیان اینکه بندر چمخاله موقعیت خوبی برای تردد و مسافرت های دریایی دارد، تصریح کرد: امیدواریم همزمان با زیرساخت ها، روبناها هم توسط بخش خصوصی سرعت بگیرد تا بتوانیم این فضای بسیار خوب و زیبا از دریا و ساحل را در اختیار مردم قرار دهیم.
وی به زیبایی های طبیعی ساحل چمخاله اشاره و خاطرنشان کرد: در فاز دوم احداث مجتمع گردشگری و هتل و رستوران و اسکله های تفریحی و سازه های آبی و خشکی پیش بینی شده است.
فرماندار لنگرود هدف از احداث بندر چمخاله را توسعه گردشگری دریایی دانست و اضافه کرد: لنگرود از امتیاز ساحل برخوردار است و می توانیم گردشگری دریایی را در استان توسعه دهیم.
وی خواستار حضور سرمایه گذاران بخش گردشگری و دریانوردی در بندر چمخاله شد تا زمینه بهره مندی علاقمندان گردشگری دریایی و ساحلی را فراهم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار