کد خبر: ۱۱۲۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 06 September 2023

فرهنگ سازی و آموزش از اولویت های شورای ترافیک استفرهنگ سازی و آموزش از اولویت های شورای ترافیک استفرهنگ سازی و آموزش از اولویت های شورای ترافیک است

سرپرست فرمانداری رودسر فرهنگ سازی و آموزش را اولویت های شورای ترافیک خواند و گفت: تصمیم‌های شورای ترافیک شهرستان در راستای کاهش دغدغه‌های مردم، ارتقای سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور است و این امر نیازمند هماهنگی و هم افزایی بیشتر اعضای شورای ترافیک است.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر؛ دکتر محمد حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در جلسه شورای ترافیک شهرستان رودسر با اشاره به جایگاه قانونی شورای ترافیک اظهار کرد: تصمیماتی که در این جلسه گرفته می شود قابلیت اجرایی دارد.
وی با تاکید بر لزوم علمی بودن ضمانت اجرایی مصوبات شورای ترافیک افزود:مصوباتی که عمر کوتاهی دارند بیانگر این است که کار کارشناسی صورت نگرفته است باید تلاش کنیم با پشتوانه تحقیق و علمی مصوبات را اجرایی کنیم.
رئیس شورای ترافیک شهرستان رودسر فرهنگ سازی و آموزش را اولویت های شورای ترافیک خواند و گفت: تصمیم‌های شورای ترافیک شهرستان در راستای کاهش دغدغه‌های مردم، ارتقای سطح ایمنی و تسهیل در عبور و مرور است و این امر نیازمند هماهنگی و هم افزایی بیشتر اعضای شورای ترافیک است.
وی با تاکید بر لزوم جلب رضایتمندی مردم با اجرای درست قوانین راهنمایی و رانندگی افزود:کاهش سرعتگیرها ، تامین روشنایی معابر، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اصلاح میادین و معابر در تامین ایمنی مردم و رانندگان موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار