حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی‌نوری امام جمعه محترم چابکسر در خطبه های نماز جمعه
کد خبر: ۱۱۲۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 02 September 2023

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی‌نوری امام جمعه محترم چابکسر امروز در خطبه های نماز جمعه
ضمن ابراز شعف از افتتاح فاز 11 پارس جنوبی که بدست متخصصان داخلی کشور ما ساخته شد گفتند : ساخت این فاز که قرار بود شرکت توتال فرانسه آنرا تکمیل کند ، مایعه مباهات و سر بلندی ماست به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

ایشان در ادامه با توجه به صحبت‌های چند روز قبل ریاست جمهور نسبت به ضرورت تحول در ادارات کشور افزودند :

جهت جراحی مشکلات در حوزه ادارات برای برون رفت از فساد، ناتوانی، بی حالی و تنبلی و ...، قوای سه گانه آستین‌ها شون را بالا بزنند.

امام جمعه چابکسر در همین رابطه افزودند :

جای بسی تاسف است، برخی از ادارات مال مردم را ارزشمند می دانند اما به عمر و وقت آنان در اداره خود اهمیت نمی‌دهند و مردم را سرگردان و معطل نگه می دارند و امروز و فردا می‌کنند.

ابراهیمی نوری ضمن انتقاد شدید از سنگ اندازی وبی انگیزه و بی حالی برخی از ادارات جهت برخی از مشکلات بخش چابکسر بیان داشتند: تا کی می‌شود این سنگ اندازی را تحمل کرد. بنده 6 ساله یعنی از اول ورودم به چابکسر نسبت به مشکلی در شهر بطور دائم از استان گرفته تا شهرستان در حال پیگیری هستم اما برخی از رئسای و کارکنان ادارات هیچ احساس مسئولیت نمی کنند و نمی خواهند این مشکلات رفع بشه.

همچنین ایشان در همین زمینه افزودند :

چندین ماهه با تمامی مشکلاتی که بوده بعد سال‌های سال برق تا روستان موزکله پشته برده شد اما هنوز مردم این روستای کوچک تو خونه هاشون برق ندارند. تا کی میتوان امروز و فردا و بی حالی برخی ادارات را تحمل کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار