کد خبر: ۱۱۲۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ 23 August 2023

آغاز ساخت قطعه سوم آزادراه تهران - شمال و اتمام آن در کوتاه مدت با همت جهادی دولت مردمی سیزدهم یکی از دستاوردهای ماندگار دولت بوده که فصل امید بهره برداری کامل این جاده بین المللی را به مردم نوید داده است.

به گزارش ایرنا، آزادراه تهران - شمال چهار قطعه دارد، قطعه اول و چهارم در سال‌های گذشته و قطعه دوم آن روز پانزدهم تیر سال جاری به دست رییس جمهور به بهره برداری رسید و همزمان آیت الله رییسی علمیات ساخت قطعه سوم این آزادراه واقع در استان مازندران را در این روز صادر کرد تا با برداشتن آخرین گام جهادی در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این محور ملی باشیم.

دولت مردمی سیزدهم با ساخت قطعه سوم این آزادراه کشور در واقع فصل امید بهره برداری را با هدف پاسخگویی به مطالبات دیرینه مردم منطقه و کشور گشوده است.

عملیات اجرایی طرح ملی آزاد راه تهران - شمال از سال۱۳۷۶ به طول۱۲۱ کیلومتر در قالب چهار قطعه آغاز شد، تاکنون قطعه چهار آن حدفاصل مرزن آباد- چالوس به طول ۲۲ کیلومتر در سال ۱۳۹۲ و قطعه نخست آن هم به طول ۳۲ کیلومتر حدفاصل تقاطع بزرگرراه آزادگان و بزرگرراه شهید همت تا سه راهی شهرستانک سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده است.

قطعه دوم این طرح ملی هم به طول ۲۳ کیلومتر شامل منطقه شهرستانک تا پل زنگوله پانزدهم تیر امسال با حضور شماری از مسوولان کشوری و استانی از استان های البرز و مازندران با دستان مبارک آیت الله رییسی رییس جمهور به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار