نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه
نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اجرای طرح آب‌رسانی جهادی در استان گیلان، گفت: 79 کیلومتر خط انتقال آب شرب به روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، در پی طرح جهاد آب‌رسانی، اجرایی شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 22 August 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان مهندس خسرو ارنگ با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به زدودن محرومیت از چهره‌ی روستاهای کشور و ارتقای سطح خدمات به روستائیان، اظهار کرد: اجرای عملیات طرح محرومیت‌زدایی و آب‌رسانی به ۴۱ روستای شهرستان آستانه‌اشرفیه با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۸ میلیارد تومان، جهت بهره‌مندی جمعیتی بالغ‌بر ۲۶ هزار و ۱۶۷ نفر از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی توسعه خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آستانه به طول ۷۶.۷ کیلومتر، افزود: عملیات اجرایی خط انتقال چدن سایت خوش‌سیرت با قطر ۸۰۰ میلی‌متر به طول ۲.۳ کیلومتر بوده که تعهدات این بخش دارای عملکرد ۱۰۰ درصدی است و همچنین عملیات حفر چاه خوش‌سیرت با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی، احجام عملیاتی اجراشدۀ این طرح در شهرستان آستانه‌اشرفیه تا به امروز است.

به گفته مهندس خسروارنگ ، کُل تعهدات طرح جهاد آب‌رسانی در شهرستان آستانه‌اشرفیه شامل اجرای ۷۹ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب شرب و حفر ۲ حلقه چاه جهت تحت پوشش قرار دادن ۹ هزار و ۵۶۹ خانوار است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار