کد خبر: ۱۱۲۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ 20 August 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر؛ دکتر محمد حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر عصر شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در سالن اجتماعات شهید انصاری فرمانداری رودسر با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد:هفته دولت نماد شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است و این شهیدان خدمت بی منت را برای دولتمردان به امانت گذاشتند ما بایستی بدرستی از این امانت پاسداری کنیم.
وی با تاکید بر لزوم تبیین عملکرد دولت به جامعه و ایجاد نشاط و امید در مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود:به رغم همه فشارهای اقتصادی و تحریم ها خدمات خوبی به جامعه ارائه شده و مدیران ادارات از طریق روابط عمومی های خود تلاش کنند که خدمات صورت گرفته در طول یک سال گذشته از طریق خبرنگاران و اصحاب رسانه به مردم اطلاع دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر از افتتاح 174 پروژه عمرانی،خدماتی و تولیدی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت:برای اجرای این طرح ها بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه شده و برای یک هزار و 245 نفر اشتغال فراهم شده است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در شهرستان رودسر تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مدت دو روز در اول و دوم شهریور ماه به میزبانی رودسر و با حضور 130 نفر از قاریان قرآنی از سراسر گیلان در هفته دولت برگزار می شود.
حیدری یکی از وجوب تقویت و توسعه شهرستان رودسر را تبلیغات و برندسازی برشمرد و افزود:بخشی از برندسازی ها از رهگذر میزبانی همایش ها،اجلاس ها ،گردهمایی ها و جشنواره ها رقم می خورد و بایستی از این فرصت استفاده لازم را ببریم.
وی انسجام مدیریتی و هماهنگی سازمانی را در توسعه جامعه ضروری خواند و گفت:برای اداره شهرستان رودسر نیازمند همراهی،همگرایی،هماهنگی،وحدت و مودت ادارات هستیم تا کارها به نفع مردم انجام شود.
سرپرست فرمانداری رودسر از برگزاری میز خدمت در نماز جمعه این هفته رودسر خبر داد و افزود:برای حل مشکلات مردم ، رفع موانع و حرکت در مسیر تحول و پیشرفت حضور همه شوراها،دهیاران و مدیران ادارات به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه رودسر لازم است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار