کد خبر: ۱۱۱۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ 07 August 2023

اطفای کامل حریق در سه هکتار از نیزارهای چمخالهاطفای کامل حریق در سه هکتار از نیزارهای چمخاله

تابناک/گیلان فرماندار لنگرود با اشاره به وقوع آتش سوزی در سه هکتار از نیزارهای چاف و چمخاله گفت: پس از دو ساعت و نیم تلاش، حریق را مهار کردیم.
محمدرضا جلالی در گفت وگو با تابناک ، از مهار آتش سوزی در نیزارهای چاف و چمخاله خبر داد و اظهار کرد: از ساعت ۲۰ شامگاه گذشته شاهد وقوع آتش سوزی در نیزارهای نزدیک به سیلوی ۲۰۰۰ مترمربعی آب و فاضلاب منطقه چاف و چمخاله بودیم.
وی با بیان اینکه این حریق سه هکتار از اراضی سه منطقه شامل جاده چمخاله، تپه و سلطانمرادی را در بر گرفته بود، افزود: واحد آتش نشانی شهرداری چاف و چمخاله با همکاری واحد آتش نشانی شهرداری لنگرود و گروه های مردمی و به کارگیری کلیه امکانات دولتی و بخش خصوصی مهار آتش را آغاز کردند.
فرماندار لنگرود با اشاره به صعب العبور بودن راه دسترسی به منطقه بحران، خاطرنشان کرد: نسبت به هموار کردن مسیر جهت ورود خودروهای آتش نشان اقدام شد و خوشبختانه پس از دو ساعت و نیم یعنی در ساعت ۲۲:۳۰ شاهد مهار آتش فراگیر و اطفای کامل آن بودیم.
جلالی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه آتش نشانان، اضافه کرد: در یک اقدام منسجم و یکپارچه این آتش اطفا شد و از سرایت آن به مزارع برنج که در فصل برداشت قرار دارند، جلوگیری شد؛ از سرایت آتش به سیلوی آب و فاضلاب هم ممانعت کردیم و به غیر از آسیب دیدن نیزارها، خسارت خاصی گزارش نشده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار