مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بیش از ۶۱ هزار دستگاه خودرو به استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: نسبت به سه شنبه گذشته ۶ درصد افزایش ورود داشتیم.
کد خبر: ۱۱۱۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 02 August 2023

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با تابناک گیلان، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: طی روز گذشته در مجموع شاهد تردد ۱۱۶ هزار و ۸۹۳ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

وی از ورود ۶۱ هزار و ۳۱۴ دستگاه وسیله نقلیه به استان و خروج ۵۵ هزار و ۵۷۹ دستگاه وسیله نقلیه از استان در مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: شاهد افزایش ۶ درصدی در ورود به استان و ۱۶ درصدی در خروج از استان نسبت به سه شنبه هفته گذشته هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۲۹ هزار و ۸۴۱ دستگاه وسیله نقلیه از محور آزادراه قزوین - رشت وارد استان شده اند، عنوان کرد: نسبت به مدت مشابه هفته گذشته شاهد رشد چهار درصدی ورود به استان از این محور هستیم.

نیک فهم با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان است، خاطرنشان کرد: شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور منجیل - رودبار هستیم.

وی با اشاره به تعطیلات دو روزه پایان هفته، اضافه کرد: طبق پیش بینی ها، شاهد افزایش ورود خودروها به استان خواهیم بود و لذا رانندگان برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار