دو خبرانه تابناک گیلان (6+) ؛
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که ششمین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 14 October 2015
تابناک گیلان در نظر دارد که روزانه دو خبری که شاید به نوعی مهمترین اتفاق روز و هم جالب ترین خبری که از نگاه تماشاگران تابناک باشد را منتشر کند که ششمین بسته دو خبرانه تابناک گیلان را با هم مرور می کنیم.

تاخیر دو نماینده رودبار و آستانه در روز بیانیه خوانی دلواپسان

تابناک گیلان: جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه(22 مهرماه 94) نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس با حضور 197 نفر از وکلای ملت آغاز شد که بر این اساس کرسی 90نماینده مجلس خالی بود.

همچنین اسامی عطاءالله حکیمی نماینده مردم رودبار و  محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه جزو تاخیر کنندگان از سوی هیات رئیسه اعلام شد.

*بیانیه نمایندگان در اعتراض به جزئیات طرح برجام/ تشریح دلایل ضعف طرح

در این میان جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را در اعتراض به تصویب طرح برجام به امضاء رسانده‌اند.

این افراد در بیانیه مذکور دلایل خود را از نامطلوب بودن طرح برجام که جزئیات آن در نشست دیروز (سه‌شنبه) خانه ملت تصویب شده، عنوان کردند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در حال جمع آوری امضاء از نمایندگان بود.

این خبر حاکی است ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در مجلس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانیه اعتراضی نمایندگان در ارتباط با مصوبه دیروز مجلس در مورد طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام در بیان جزییات آن گفت: در این متن امضای نمایندگانی که به طرح مذکور رای منفی داده‌اند ثبت شده است تا افکار عمومی بدانند که کدام یک از نمایندگان به طرح مذکور رای منفی و کدام یک رای مثبت داده‌اند.

وی افزود: این اقدام در جهت شفاف‌سازی برای افکار عمومی انجام می‌شود تا مردم بدانند که در روند بررسی این طرح مهم نمایندگان به چه شکل عمل کرده‌اند.



حضور اسکوچیچ در اردوی ملوانان

تابناک گیلان: بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی صبح روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح صبحانه خوردند و سپس راهی جلسه آنالیز شدند.

ملی پوشان باشگاه یعنی حسین کنعانی و عزت الله پور قاز که در اردوی تیم ملی حضور داشتند پس از بازی با ژاپن به اردوی تیم ملوان بندر انزلی در اهواز ملحق شدند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان صبح روز چهار شنبه به هتل محل اقامت بازیکنان ملوان آمد و با بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیدار و گفتگو کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار