رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: بهسازی و توسعه راه‌ها بویژه در روستاها و ایمن سازی سایر جاده‌ها، نیاز اساسی استان ماست.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ 25 July 2023

محمدجواد توحیدی‌راد در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: ساماندهی زیرساخت‌های جاده‌ای، رفع خطر در نقاط حادثه‌خیز، ایجاد راه‌های ارتباطی، بهسازی روکش آسفالت محورها و تامین قیر مورد نیاز از دیگر نیازهای راه‌های استان به شمار می‌رود.

وی با بیان‌اینکه شوراها کمک حال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستند، تصریح کرد: بر همین اساس به برگزاری نشست‌های تخصصی کمیسیون شهری و عمرانی شوراها و اداره کل راهداری نیازمندیم.
رییس شورای اسلامی اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بسیاری از موارد اختلافی در شوراها بویژه مُصوباتی که مورد اعتراض کمیته تطبیق قرار می‌گیرد مربوط به ایرادهای حقوقی و قانونی است لذا شوراها باید در مباحث قانونی نیز دقت نظر داشته باشند.

توحیدی‌راد با اشاره به ضرورت ارسال طرح به شورا از سوی شوراهای شهرستان خاطرنشان کرد: این نهاد بدون تغذیه فکری و آگاهی از مشکلات شهرستان‌ها نمی‌تواند مسائل موجود را در سطح استانی و ملی پیگیری کند.

وی گفت: زبان مشترک در روش و منش شوراها جزو قانون نیست، زیرا این زبان براحتی و با همکاری همه می‌تواند در جامعه حاکم شود، از طرف دیگر قانون را باید زبان مشترک خود بدانیم و قانون پذیری بجای قانون ستیزی و قانون دوستی بجای قانون گریزی باید در همه کارها و اقدامات لحاظ شود.

رییس شورای اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه باید از اختلاف‌های جزیی یا جبهه‌گیری‌های جناحی و تضادهای سیاسی اجتناب شود، اضافه کرد: این موارد، شورا را از وظایف اصلی‌ خود که تعامل سازنده و ارائه راهکارهای عملی برای حل مسائل است، بازمی‌دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار